A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Mx-3 (1991)

Mx-3 1,6 (106HP) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kispiros

Szöveges ítélet

Mindenki szerette, a gyerekek nevezték el azt hiszem Kispirosnak, 14 évesen került a családba. Szaladgálósnak volt a nagyobb családi autó mellé. Kivételes fogás, garázsból, alig futott. Most 20 évesen leraktuk pár évre pihenni, csak festeni kell majd, rozsda csak 3 centi a beszálló oldalon a küszöbön, ahol kb az ember véletlenül bele szokott rúgni. Az utolsó 5 évben utcán parkolt, most 90000 van csak benne. Ezért nem adjuk el, újraindítjuk ha megkapta az új teljes festést, ami valahogy elkopott, fakult az évek alatt. Motor ok, csak megy és megy, nagyon pörgős, jól húz, főleg egy utassal klíma nélkül. A belső nagyon szép, ülések kezdtek el vásni itt-ott. Hidegben hátulról a műanyag beltéri elemek zörögnek.
Ritka, feltűnő jelenség, sokszor út közben vagy parkolókban érdeklődnek, bicenntenek más sofőrök, motorosok is.
NAgyon egyben van, talán mert előző tulajnál sem volt nagyobb gyűrődése, a parkolókban való apró ütközések miatt az első lökhárító hézagjai nagyobbak, kicsit eláll, majd a helyére kerül egyszer.
Úgy hangolták, rakták össze az autót, hogy már alacsony sebességnél is jó érzés vezetni, a gyorsítás pedig tűzijáték, az utas, ha van már 70-nél azt mondja, hogy hujjujuj... szóval élményautó, de ugyanezért autópályára, hosszú egyenesre nem való. Csak bőg a pörgős motor és nem történik semmi. Még hangos is kicsit. Szóval város, főút, kanyarok, változatos vezetés.
Civil sportkocsi, négy főre.

Hibalista

- kopó, öregedő alkatrészek, tömítések, szilentek és fékek ahogy idővel szükséges volt. Féknyereg felújítás kétszer hátul. Semmi meglepetés, tervezhető cserék és karbantartások voltak. Több év távlatában évi ~ 100 eFt szerviz 2016-ig, amikor már 19 éves. Szivargyújtó kontakt hibás most éppen.

Ide hordtam szervizbe

Marso IX. Korrekt.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Véműhely, BP Soroksári út. Korrekt-

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 69000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Corolla 1.3 1998 Következő autója? Opirus
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Mx-3 1991

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)