A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Mx-3 (1991)

Mx-3 1,6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kicsicsillag - lelke van

Szöveges ítélet

Igazán hirtelen döntés volt: nekem autó kell. Mégpedig nem is akármilyen; valami csinos, különleges, ritka, de azért viszonylag erős, tökös autócska. Egyszóval egy kis sport-coupét szerettem volna, nem túl brutálisat, amolyan lánynak valót.

Nézegettem más japánokat, félig japánokat, olaszokat is, de végülis ár-szépség-érték arányban az MX3 mellett döntöttem. Jöhetett a kereségélés.
Sok leharcolt példányt láttam, sok törött is volt, sok széthajtva, de végülis rábukkantam egy viszonylag jó állapotban lévő példányra és első látásra beleszerettem.

Imádom, a legelső perctől, igazi szerelem. Lehet nem normális dolog egy autóhoz beszélni meg becézgetni, de el sem lehet előre képzelni, mennyi örömet tud okozni az embernek egy ilyen kis autócska...

Amerikai modell, ezért vannak benne vicces dolgok (automata öv...stb), és ugyan a kisebbik motorral van, de nagyon jó kis ugrós autó, van benne erő így is, a kis kasznit nem nehéz repíteni. Eleinte az alapjárat furcsán hullámzott néha, de aztán beállították és így már ég és föld! Mondjuk nem száguldozásra való, 130-140től már nagyon hangos, nem is érdemes autópályán menni vele, de országúton, kanyarban hihetetlen élvezetet okoz: az ember lent ül szinte a földön, kanyarokat úgy veszi, mint egy álom, a lehúzott ablakokon besüvít a szél... és mindezt 8l benzinnel 100km-ként...

Amit a legjobban szeretek benne, a kormány nagyon direkt, a pesti utakon meg különösen erősen tartani kell, ki ne ugorjon az ember kezéből. A váltóját is imádom, szinte tökéletes, a hátramenet ugyan néha akad, de rutinnal és érzéssel újabban már semmi problémám vele.
De a legesleges szebb benne az az örök formája.

Egyszerűen GYÖNYÖRŰ!!! Már ha meglátom, jó kedvem lesz tőle.
Megnézik, kicsik és nagyok, idősek és fiatalok, főleg ha lemosom és le is waxolom, hihetetlen valószerűtlenül gyönyörű piros színe van. És persze nagy sikerünk van az utakon és benzinkúton is, szőke nő piros autóval:-)))

Van hogy nem vezetem napokig, akkor szinte elvonási tüneteim lesznek:-)
Azt hiszem egy jódarabig nem fogom eladni, nagyon a szívemhez nőtt..
...

És akkor egy kis update:
Továbbra sem áll szándékomban eladni, pedig sajnos nem sokat használom. De gyönyörű. Viszont nyugdíjasoknak, kényelmeseknek kevésbé ajánlott: egy magasabb járdaszegélyre kiszállni kiváló torna:-D. Bár egy igazi sportkocsi rajongót ez nem zavar, sőt.. A kanyarokkal azonban érdemes vigyázni, no nem a Mazdiban, hanem ha átül az ember egy másik kocsiba. Ha ´rendes polgári autót vezetünk´, az MX3nál megszokott kanyarbevételi tempónk és stílusunk riasztó billenést tud okozni... tapasztaltam. Tűsarkúban sem túl kellemes vezetni, valahogy lapos cipőre vannak a pedálok meg a lábtér kitalálva, de ez sem egy megoldhatatlan nehézség.
Emellett a kocsinak lelke van. Ha nem foglalkozom vele, változatos trükköket talál ki, hogy felhívja magára a figyelmet (kulcs bezárása a járó motorú kocsiba, aksi nullára merül, tanksapka-fedő csak rövidebb türelemjáték után akar bekattanni...), de mindez valószínű az amerikai kütyüknek köszönhető. Van, hogy bosszantom magam rajta, de aztán elég beülni és újra tudom, hogy nem, nem adom el... remélem idén nyáron barna hajjal is megnéznek majd vele a benzinkúton ...

Hibalista

- Fékcsőcsere - mert elöregedett
- Hűtővíz szivárgott - de megbeszéltük és abbahagyta
- Alapjárat állítás
- Pici rozsdásodás itt-ott (14 éves! mit várnánk?!)
- Sötétítést kellene leszedetnem az oldal ablakokról...

Ide hordtam szervizbe

Mazda Mester: precízek és korrektek, nagyon jól szervezett rendes szervíz, amit velük csináltattam, az rendben volt és korrekt. Viszont kicsit drágálltam az ajánlatukat és furcsáltam, h szinte megsértődtek és majd´ kioktattak, amikor a kapott ajánlatból nem csináltattam meg semmit pénzhiány miatt...

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Egy barátom barátjának műhelye Gödöllőn, eddig csak jó a tapasztalat

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Mx-3 1991

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)