A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Mx-3 (1991)

Mx-3 1.9 V6 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Hű, tényleg ezzel megyünk?

Szöveges ítélet

Mivel az esetek 95%-ában egyedül járok, én meg magasabb vagyok az átlagnál,olyan autót kerestem ami elöl kényelmes, de nem batár így jött az ötlet hogy 2+2-es kupé. Eredetileg CRX-et akartam, ki is próbáltam néhányat, aztán eszembe jutott, hogy más gyártóknak is lehet kis kupéjuk. Az első MX-3 kipróbálása inkább emellett maradtam, sokkal használhatóbb, mint a kis CRX.
Az MX-3 a kis kupék között normális hátsó ülésekkel rendelkezik, 175 cm alatt elviselhető hátul is, és a csomagtartója sem kisebb , mint egy alsó középkategóriásnak.
Eddig semmi komoly gond nem volt vele.
A hathengeresnek nagyon szép hangja van, élmény vele menni.
Elismerő pillantásokat lehet szerezni vele. Általában az ismerettségi körömben, ahol mindenki más néhány éves autókkal jár, mindenki a kis öreg Mazdát akarja megnézni, kipróbálni.
A címben elhangzott mondat általában mindig elhangzik, amikor egy olyan valakit viszek valahova, aki még nem látta az autót.
A formaterve jóval megelőzte a korát, ennek köszönhetően (és persze annak, hogy utód nélkül hagyták abba a gyártását) rendszerint 6-7 évesnek tippelik a 14 éves autót.
Városban tizre ki lehet hozni a fogyasztását, ha az ember nem nyomja még 20 méterrel a piros lámpa előtt is a gázt, és nem akar mindenkit mindenáron megelőzni. Országút kb 8, pálya 130-cal 9.
A futómű nem az erőssége, na dehát úgy kell annak, aki nem vesz példát a város vezetőjéről és nem Audi Allroad Quattrot vagy VW Touareget vesz...
Összességében nagyszerű autó, és nem kerül többe sem megvenni, sem fenntartani, mint egy hasonló korú alsó középkategóriást. Ha valaki legtöbbször egyedül, egy utassal jár, annak sokkal jobb vétel, mint egy polgári autó. Nekem most biztos ez marad egy jó darabig.

Hibalista

- Napfénytető mechanika
- Ablakemelő kapcsoló
- Kipufogó elkorrodált - 35kHUF
- Futómű gyakori állítgatásra szorul
- Kormány nyekergett - 5kHUF

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 169000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Moszkvics Következő autója? Mazda
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Mx-3 1991

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)