Sportos egyterű rongyrázás nélkül
Szöveges ítélet
Emberléptékű egyterű, minden felesleges felhajtás nélkül. Annyira eltalálták, semennyi megszokást nem igényel a használata. Ha "nyugdíjasozni" akarsz, bírja a cammogást is, de a 310 NM-el azért oda lehet pörkölni. A gyári végsebesség 175 vagy ilyesmi, én már mentem vele 180 körül és még nem volt vége. Az enyém 6 személyes karakuri, a hátsó ülés a padlóba hajtható, egy nőnek is könnyű megoldani, nem kell hozzá férfierő. Negatívumok: a 16 szelepes mivolta miatt alacsony fordulatról kissé gondolkodik indulás előtt, kevés pakolóhely az apró motyóknak, minden burkolat csendes, de kopogós anyagból van. Fontos hiányosság: aki a rémes gyári zene helyett európai DIN szabványú fejegységet akar beépíteni, keressen egy tuningműhelyt, nincs hozzá sehol beépítőkeret. Kb. 3 hónapja van meg, előtte egy rémálomba illő Vitom volt.
Hibalista
- Egyenlőre semmi.
Ide hordtam szervizbe
Bosch szerviz Hanácsek és tsa.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 72000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | vito 114 | Következő autója? | Mpv 2006? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
