Drága tapasztalat
Szöveges ítélet
Munkalonak vettem meg. A nagy kaszni eleg jol pakolhato. A motor eleg eros volt, hogy viszonylag furgen mozgassa az epitoanyaggal megrakott kocsit, csak sajnos az automata nem birta- az igencsak draga szuro es olajcserek ellenere sem. A fogyasztasa a tobbszori szervizeles es ellenorzesek ellenere sem lett jobb. (mindent rendben talaltak, belatom, az en hibam, hogy nem huztam magam utan egy benzinkutat, enyhitendo az autom merhetetlen szomjusagat.) Az azert latszott rajta, hogy ujkoraban nagyszeru jargany lehetett, de nekem ebbol mar nem sokat mutatott.
Hibalista
- elso feknyergek, automatavalto teljes felujitas, kipufogo rendszer csere (katalizator is), gyujtas jelfogo elektronika az elosztoban kipusztult( $455.- Amcsibol), ablaktorlomechanizmusba muanyag csuklok, $26.- darabja, elosztofedel, rotor (arany arban), benzinpumpa, hatsofekek es hal´ istennek 305,000-nel a motor vezerloelektronikaja is kipurnyadt. A generator ekszijtarcsajat haromszor csereltettem, mert a keskeny ekszij nem tapadt rendesen es az allando csuszastol kiette a tarcsat. A negy lengescsillapitora meg olyan arajanlatot kaptam, hogy azt aztan mar nem is akartam kicserelni, inkabb turtem a ,,hajohintat".
Ide hordtam szervizbe
Ide vegul is irhatnek egy egesz listat, de nagyjabol mindenhol a dolog vege ugyan az lett: a sajat karomon, vagy a szerelo urak bajusz alatti megjegyzesei szerint megtanultam: Minek ide hoztam ezt az Amerikas Szar-Madzagot.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 198000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 107000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | 240 2.4D | Következő autója? | FORD(valami nagyobb, jol pakolhato) |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
