A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » E2200 (1991-1998)

E2200 E2200 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

lomha,kényelmetlen,de teszi a dolgát(tél kivételével)

Szöveges ítélet

Több E2200-sal is küzdöttem az elmúlt 2 évben, a munkáltatóm igen "szereti" ezeket, igaz ami igaz, a raktér a méretéhez képest nagy,sok baj nincs velük, mindenhova elmennek, keveset esznek.De aki nap mint nap használ ilyen, autónak csúfolt lovaskocsit, az hamar rájön, hogy mindennek meg van az ára.Ebben az autóban nyáron elviselhetetlenül meleg van, hála a motortér szigeteletlenségének, télen pedig egy erősebb keresztszélnél minden meleg tovaszáll,és ha nem figyelünk akkor ugyanez a szél röpit minket az árokba, iszonyat rossz a futóműve, de ha ezt sikerül kivédeni akkor szembesülünk a következő gonddal: hátsókerékhajtás, a hátsótengelyen semmi súly, tehát nem megyünk sehová, de oda akár 100km/h-val is, igaz általában súly nélkül, mentem vele, amit heves pattogással (is) jelzett, amikor meg meg lett pakolva bele kellett törődni, hogy még a kamionok is letolnak az útról, gyorsulás=0-val, és mire el lehet érni az utazósebességet (70-80km/h) addigra meg is érkezünk. És azt se szabad elfelejteni, hogy nem európai embernek találták ki, marha kicsi a benne a hely elől, a sofőr még valahogy kibír 50 km-t egy huzamban de az utasnak esélyes nincs arra, hogy hátfájás, nélkül szálljon ki belőle.
Összességében: olcsó, viszonylag nagy raktér, de közlekedésre majdhogynem alkalmatlan, még a 2000 előtti modelleknek "komfortosabb" volt a futómű, azokkal akár 70km-t is el lehetett menni egyhuzamban csigolyatörés nélkül.

Hibalista

- hengerfej csere, hátsó fék szétesett, izzókat elég sűrűn kell cserélni, és !!rohad!!, nem kicsit, nagyon

Ide hordtam szervizbe

Egy helyi szaki munkálkodott rajtuk, mindent megoldott.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (1) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Transit
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda E2200 1991

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)