A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » E2200 (1991-1998)

E2200 E 2200 Glas Van 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megbízható igásló

Szöveges ítélet

Egy hibáktól hemzsegő és benzintemető kombi Omega után, végre egy tényleg munkára fogható, megbízható,nem túl drága, zártrakterü haszon-járművet kerestem. Először Transtporterben gondolkodtam, de a piacon 10 éves, szétrohadt hulladékokat akartak adni 1.5 milláért. A másik esélyes a 96-tól gyártott Hiace volt, de nemigen akadt belőle 3millió alatt. Így tűnt fel a színen a Mazda. 4 éves volt és borzasztóan le volt pusztítva, viszont vonóhoroggal és friss vizsgával árulták 1.6-ért. A motorja és a futóműve rendben volt. Új gumikat vettem rá, nem volt benne belső visszapillantótükör (máig tűnődöm, hogy miért vették ki belőle). Gondoltam veszek a Mirainál mennyi lehet 5-6 ezer? Mindenki ül? 50.000!!!!!!!!!! Három napig röhögtem:-)
Végül találtam bontóban 3e-ért. Kormányszervóm sem volt, mert azt is kiszerelte az előző "tulaj". Ezúton csókoltatom! Már meg sem mertem kérdezni a gyárit,mert féltettem az arcizmaimat, de használtan is 100 körül lenne, ezért maradt a kenyérszervó. Megszokható, csak mozgatni kell a kocsit, mert álló helyzetben áttekerni halálos.
A megbízhatósága szerintem példás. Bármilyen hidegben normál izzítás után pöcc-röff indul, egy darab akksival! Városban 9.5, közúton 100mk/h-nál 8L elég neki. Pályára ritkán megyek vele. 130-nál (11L) többet nem szeret, de minek is kéne? Nem erre tervezték. Néha azért jó vele hosszabb útra menni,mert kb. 150km után kitisztulnak a városi tüttyögéstől bekormolódott hengerek, érezhetően halkabb lesz a motor és a gyorsulása is javul. Súlyt ritkán viszek vele és csak kis távolságokra, de esküszöm, hogy szereti ha meg van pakolva. Csak emelkedőt ne lásson :) A raktere jóval nagyobb, mint gondolnád. Üresen pattog, eddig két darab laprugó bánta, de 100ezer után ez szerintem belefér.Régebben folyton eltörött a kipufogó a motor rázkódásától, végül 2db fémszövet-cső beépítésével és az alapjárat feljebb vételével sikerült orvosolni a hibát. Hatalmas hátránya viszont a hátsókerék hajtás . Tehetsz rá bármilyen gumit hóban, vagy sárban teljesen tehetetlen. Némileg segít rajta 300 kiló a raktérben, de jobb, ha nem mész le vele az útról! Az olajcseréket 10 ezrenként kéri, ez szűrőkkel együtt Castrol 10w40-el 18ezerbe kerül. Ennél a típusnál mindenki azzal rémisztgetett, hogy 200ezernél hengerfejes lesz.A hiba ki is jött 196ezernél. Az előjelek: 2 hetente megitta a vizet a kiegyenlítőtartályból, leállítás után kluttyogott a hűtőfolyadék, menet közben hol volt fűtés, hol meg nem, az utastérben érezni lehetett a fagyállószagot, hidegen indítva gőz jött a kipufogóból. A művelet 120ezerbe került, de már vagy fél éve tudtam róla, ezért nem ért meglepetésként.
Összességében szeretem, mert megbízható, szinte bármit elviszek vele (vagy rajta) és ha meghúzom, vagy neki koccan valaki, nem érdekel. Japán autó forever!!!

Hibalista

- -Kb. 30 ezrenként egy-egy gömbfej.
- -Fékbetéteket eddig csak elöl cseréltek 50 ezer után, a hátsókra csak legyintettek:-)
- -Kipufogó a közepétől hátra felé.
- -Hengerfej heggesztés és tömítés
-

Ide hordtam szervizbe

Szabó Józsihoz Érdre. Azt cseréli, amit tényleg kell, utángyártott alkatrészekre. Amíg ő dolgozik, én hozzá viszem a kocsikat.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (2) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 96000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Omega B Következő autója? Japo 4x4
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda E2200 1991

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)