A kisteherek réme
Szöveges ítélet
Fuvarozok a TÁLTOS-sal,tüzépes kiszállítást jelentős részben. Hátsó szimpla kerekes,általam átalakított billencs kivetel(ez az 1 része hibátlan). A terhet egész jól bírja, nálunk 2,5tonnát el kell vinni (1,5köbm. sóder), de ezzel nincs is gond. Nálam a laprugók soha nem törtek el, pedig nem ritkán 3 tonnát is elvittem. Autópályán 90-nel is jött rakottan, ha már egyszer begyorsult. A váltó áttétele jó az 1-es,2-es,3-as fokozatban egész türhető, de a másik kettő szörnyű. A fülkéjét az 1,50-es japánokra van tervezve, ami miatt állandóan beverem a fejem. Viszont az autó hasmagassága nagyon jó, még 3 tonna raksúllyal is 20cm körül van, a Dynak ebből a szempontból elbujhatnak mellette. A rekordom 3,4t raksúly pest-kaposvár között. Nem annyira rossz autó,de költeni lehet rá,bár én nem is sajnáltam, erdőről fát hordtam vele, árkon keresztül mentem,szőlőhegyekbe fuvaroztam vele. Az árát bőven visszahozta,így most meg is válok tőle.
Hibalista
- hengerfej, gardán, generátor, önindító,komplett kuplung, kerékcsapágyak körbe, meg minden egyéb apróság
Ide hordtam szervizbe
magam szereltem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | kia k2500 | Következő autója? | toyota dyna 3000ccm |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.6/10) |
