A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Demio (1999-2002)

Demio 1,3 (DW) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerelem első látásra

Szöveges ítélet

Egyből amikor hozzám került és beleültem már teljesen egymásba szerettünk. Nagy szerencsémre sikerült megcsípni egy full-extrás kivitelt belőle (elektromos ablak, tetőablak, légkondi stb). Ausztriából lett behozva, a szervízkönyvét is vezetgette a kinti tulaj csak az utolsó 20-30 ezer kilóméterről nincs adat, de hát annyi baj legyen, mert legalább nem egy zsákbamacskát sikerült vásárolni. Az első és leginkább szembetűnő dolog a hely, ezt senki nem érezheti amíg nem ült egy ilyen autóban, az ablakok szinte merőlegesek amivel elég tágas érzetet kelt.Kívülről talán az egyik létező legegyszerűbb formaterv alapján készült, ami szerintem csak azoknak az igazán perverzeknek tetszik akik ilyen autó vételére szánják rá magukat. A belső tér össze-vissza variálhatóság abszolút praktikus, szinte bármit el lehet vele szállítani. Hátrányként csak annyit tudnék megemlíteni, hogy hiába az erősebbik 1.3-as motorral (72le) szerelték, azért amikor teljesen megpakolva 5 személlyel közlekedünk erőtlenné válik és egy ilyen esetben a hátsó futómű túl lágynak bizonyul, de nem is ránk magyarokra gondoltak ezzel a konstrukcióval és biztos vagyok benne, hogy 5 150 cm magas Japánnal a fedélzeten egyáltalán nincsenek ilyen problémák. Az autó személyem szerint abszolút nem szervízigényes (de várjuk ki a végét). A problémája egyedül csak annyi, hogy az alváz (mint szinte az összes hasonló korú japán autónál) rohad. A gyári méretnél nagyobb felnivel kísérletezgetni pedig fölösleges, nagyon megkeményedik tőle a kocsi és veszít a teljesítményből.

Hibalista

- kopó alkatrészek (féltengely, kerékagycsapágy) -

Ide hordtam szervizbe

maszek

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás l
Előző autója? 121 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Demio 1999

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)