A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » CX-30 (2019)

CX-30 GT Plus x 180 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szépnek született

Szöveges ítélet

Bár még új az autó ez a néhány sor talán segít a döntésben.A szépség relatív de szerintem formás a gép.Tény hogy a tipikusnak mondható Mazda pirosban adja ki legjobban.De ez nem mindenkinek(köztük nekem sem)jön be.A kissé túlzó külső műanyag elemek sem feltűnőek annyira egy más színben.A belső tér négy személynek nem pazarló de bőven elegendő.A 190 cm-es magasságommal elöl széltében hosszában fejtérben remekül használható.Az ülés jól tart kényelmes és tág határokon belül állítható.Viszont ha lehetne még 2-3cm-rel lejjebb engedném.A kilátás előre, oldalra jó,hátra meg a mai trendeknek megfelelve fogjuk rá hogy van.A beltéri anyagok puha és finom tapintásúak.A fék jól adagolható és fog is rendesen.A kormányzás elég visszajelzést ad.A kanyarban sokáig semleges,majd némi orrtolással jelzi ha sok a jóból.A futómű a rugózás teszi a dolgát becsülettel egész addig míg sima az út.Egyenetlen kátyús aszfalton viszont dübörög rendesen az amúgy csendes beltér.A kézi 6-os váltóról nehéz lenne kritikát megfogalmazni mert igen eltalálták.Bár új autónál ez nem meglepő,azért a kezdeti fogyasztás nem esett jól.11-15l/100km.Mostanra azért javult a helyzet.80% autópálya,autóút,6-6.5l.Óvatosabb jobb lábbal nem nagy mutatvány 6l alá menni.A motor hidegen kívülről hangos de melegen belülről zajtalan.És bár 180Le ez egyből nem jön le.Alul kissé harmatos,úgy 4000 körül jön meg a lendület.Egyenletes haladásnál már 1500-as fordulatnál kéri a 6-os fokozatot.Ami jót tesz a fogyasztásnak,de ha gyorsítani netán előzni kell jobb ha min 2-öt visszapakol az ember.Teljes gáznál érces de nem bántó a hangja.A világítás parádés,kitakar betakar levesz feltesz mindezt automatán.Bár nem csúcs hifi milliókért de a Bose hangrendszert mindenképp érdemes megrendelni.A vezetés támogató rendszerek nem csesztetnek feleslegesen de jeleznek becsülettel. Néhány negatívum.A beltéri műanyagok könnyen karcolódnak.A zongoralakk(Hogy nem tudnak róla leszokni!) gyűjti a port és az ujjlenyomatot.A műszerfal világítás az én magasságommal sötétben tükröződik a szélvédőben.Az első radarok esőben többször hibát jeleznek.A hátsó tolató kamera az egész hátfallal együtt nagyon koszolódik.A hátsó ablak gumitömítésében megáll a víz.Összegezve az eddigi tapasztalatokat.Négy utasig egy a mindennapokban teljesen használható,nagyon finom műszer.Ha valaki nem jár rendszeresen hegyre és nem az a fejlövése,hogy a jelentős felár ellenére is az erősebbik csodamotor kell.Az véleményem szerint tökéletesen elégedett lesz egy kézi váltós első kerekes 122Le-sel.

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2019
Kényelem (8) Használati időtartam év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda CX-30 2019

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)