Soha ne legyen rosszabb nála!
Szöveges ítélet
Újonnan vettem még az áremelkedés előtt.
Eddig nem romlott el semmi rajta. Oldalról és elölről nézve formás. Kellően alacsony, hogy a légellenállása még ne legyen túl nagy.
A fényezés nem túl vastag, felverődő kavicsok leszedhetik.
Belül kényelmes, elől tágas. Hátul vállalható.
A motor kiváló, nyáron 6 litert, télen 6.5 liter fogyaszt vegyes használat mellett. Kényes a jó üzemanyagra.
A biztonsági rendszerek jól működnek, nem érdemes kikapcsolni őket!
A sávtartás csak adott szög esetén működik, picit meredekebben érkezve átenged és ez így is van jól. Az úttartás példás.
A start/stop rendszer észrevétlenül és tökéletesen működik.
A fedélzeti szoftver jól megtervezett, a klíma kellően hűt. Telefontükrözés problémamentes.
Visszatáplálás fékezésnél jól működik.
Fékbetétet és tárcsát együtt cserélnek majd várhatóan 120.000 km-nél.
Annyira jól megtervezett autó, hogy a következő is ilyen lesz, de az már csak 2.5-ös 150 lovas lehet (erről majd jó lenne tesztet és mások tapasztalatát olvasni).
X-től tartok az újdonsága miatt.
Hibalista
- Eddig semmi nem romlott el rajta.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Hilcz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2021 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Jazz | Következő autója? | CX-30 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
