A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Cx-7 (2007)

Cx-7 CX-7 2.3 turbo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Harmónia egy rohanógépben

Szöveges ítélet

Több, mint hat éve használom (jelenleg is) Toyota Camry 2.4 kocsimat és szeretem. Nagy reményeim voltak az új Camry-vel kapcsolatban, de a gyár nem hozta át Európába. Nekem pedig fontos a garancia. Új autót szerettem volna vásárolni.

Kedvencem a sedan és a benzines, a lélektani határ-ár 10 Mft. A magyar piacon felső-közép kategóriában ilyen kocsi ma már nincs. Vannak a prémiumok 12 MFt felett és más semmi. Ha lépni akartam, más választásom nem volt, új kategória után kellett nézni.

Már 2007. augusztusában - látatlanban - megrendeltem a gépet, melyet decemberben át is vehettem.

Jellemzése - Harmónia. Formára igen harmonikus, motor-futómű összehangolása kifejezetten harmónikus és benne csoda módon szóltak a Bécsi Filharmónikusok január 1-én.

A Saab erős turbómotorja és vezetése brutális. Ez a turbó lágynak tűnik, ugyanakkor magávalragadó - vigyázni kell a tempóval. Az autó viszonylag nagyméretű, nem érzed a sebességet.

Egyedül a fogyasztás kicsit szokatlan számomra, de 260 LE leadásakor nem lehet kevesebbet kívánni.

A kocsi ár-érték-LE-arányban verhetetlen.

Vezetése az utóbbi havas-síkos napokban teljesen biztonságos volt, az elektromos-kuplungos négykerék hajtás szinte észrevehetetlenül kapcsolt be és ki.

A Totalcar teszt a teljes valóságot írja le a kocsiról, elvenni-hozzátenni nem kell.

Ez nem anyukaautó !



2008. szeptember 1. 30.000 km

Az első benyomások jelenleg is tarthatók az autónál. A bejáratás után a benzinfogyasztás - betartva a sebességi korlátokat - 11 liter/100 km-re mérséklődött. A gyári adatok legalább egy literrel tévednek a kárunkra.

A kocsi akárhova akármennyivel megy. Kicsit szúrós xenonjaival akárkit letakarít a belső sávból, ha kedved támad bárkit megelőzni.

40 éve vezetek, de az utóbbi hónapokban - gyorshajtás miatt - több pontot szereztem, mint előtte évtizedekig. Megfontolandó egy tolató-laser elhárító beszerzése.

A kocsival semmi szervízprobléma nem volt, olajfogyasztás nem észlelhető.

45.000 km szervíz - semmi probléma ! - csak a büntetések gyorshajtásért.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Mazda Mirai Budapest XI. Budafoki út

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Toyota Camry 2.4 Következő autója? Gyárak versenye a vásárlókért - a haszon a miénk is elv szerint választok
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Cx-7 2007 (2007 - 2010)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)