A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Cx-7 (2007)

Cx-7 2,3 awd 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Az amerikai japán

Szöveges ítélet

Alapvetően mindig szerettem a japán autókat: letisztult design, kikezdhetetlen minőség, sportos vezethetőség és nem utolsósorban kiemelkedő ár-érték arány. Egy problémám azonban volt: a lélek hiánya. A letisztult design kicsit a sivárság felé hajlott apple féle imádnivaló letisztultság helyett.
Első japán autóm egy Honda Accord volt, ami pontosan hozta a fennt leírt érzéseket: nagyon jó, de nem szerelem.
A CX-7-el más a helyzet. A pozitívumokat teljes mértékben hozza, és ez az első autóm amiben minden perc élmény.
Minőség: Már volt a családban Mazda, édesapám 280 ezer kilométert autózott vele gyakorlatilag csak a kötelező javításokat abszolválva. Ebben az autóban érzem, hogy hasonlóan fogok járni. Németországban egyébként a Mazda 2-3 éve átvette a vezető helyet a Toyotától megbízhatóság terén. Nagy mániám a váltó. Ebben az autóban élmény használni. Sportosan rövid szár, minimális úton jár, gyakorlatilag bekattan a helyere és olyan érzés mintha igazi tömör acél részekből állna össze, a Hondáé ehhez képest gagyi.
A vezethetőséről nem is írok, mert arról mindenki ódákat zeng, tökéletesen finom járás, végtelen erőtartalékok. A mindenki által emlegetett fogyasztás szerinetm elmegy. Eddigi átlagom 13,5, 80%-ban városban (1800 kg, AWD, Magas felépítés, 265 lóerő!)
Ami ezt az autót igazán megkülönbözteti a többi japántól, hogy gyönyörű belülről. 1. osztályú bőrfotelek, izgalmas és jóminőségű műszerfal, ódafigyelésről tanuskodó apróságok (kis kék fény világítja meg a váltót és pohártratót, hogy éjszaka is látható legyen, stb.) Kívülről egyszerűen a legszebb, főleg feketében.
Ja és az ár érték arány, a 9,5 milliós árban a napfénytetőtől a bőrig, a rengeteg hangszóros szuper bose hifiig minden van. Egyébként extraként két dolgot rendeltem: telefon kihangosító és tolatóradar. Ezeket mindenkinek javaslom. Először németet akartam, min. másfélszer drágább bármi hasonló színvonalú, és uyan kipróbáltam őket de messze nem győztek meg, nemhogy a felárról de egy hasonló árrol sem.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Mazda Óbuda

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Accord Következő autója? Diesel, automata
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Cx-7 2007 (2007 - 2010)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)