A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » CX-5 (2017)

CX-5 Revolution top 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szamuráj öltönyben

Szöveges ítélet

Amikor megjelentek az első sajtófotók azonnal eldöntöttem megveszem amint lehet.Volt már tapasztalatom az előző generációs CX5-tel,így tudtam mire számítsak,bár az első találkozásom az újjal csalódás volt.A belsőt baltával faragták,csupa egyenes vonal,sehol az ívek és a fekete bőrrel inkább teherautó benyomását keltette,mint egy 10 millás SUV-ét.Szerencsésnek mondhatom magam,mert szinte az elsők között július elején átvehettem.Az előző CX-m benzines volt és a megtett 100000km problémamentesen
magasra tette a mércét.Benzinest vagy dízelt ez volt a kérdés.Végül a dízel mellett döntöttem a nagyobb nyomaték miatt.Legmagasabb felszereltség,vajszínű bőrülés,napfénytető. Kell ennél több?és láss csodát a világos bőrrel gyönyörű a belső,hja kérem erre mondják ez a színterápia.Az ülések a régi cx-ben jobbak voltak,az automataváltó nekem szokatlan,egy kis gázelvételnél is azonnal visszakapcsol,egyszerűen zavaró,ahelyett hogy hagyna kicsit gurulni.A sok extra finomságot,a táblafelismerőt,hud-ot,a követőradart hamar megszereti az ember,ellenben az I-stopot jobb ha kikapcsolja vagy rosszkor pl.hírtelen megálláskor ha erősebben nyomjuk a féket vagy csak rövid ideig állítja le a motort,úgyhogy felejtős.Ahogy a sávtartóval együtt üzemelő fáradságfigyelő is,rettentően idegesítő tud lenni hosszabb autópályázás közben,hisz elég párszor érinteni a felezővonalat máris ír,jelez,dudál,hogy állj meg pihenni.A megtett 30000km alatt a fogyasztás 7,5 körül alakult,ami elfogadható egy 4WD-s 1,5tonnástól.A fényezés lakkja hamar karcosodik,így csakis a kézimosás ajánlott.Használt CX vásárlásakor én inkább a benzinest ajánlanám amivel garantált a hosszú,problémamentes autózás.Mivel az előző generációs dieseleknek megvolt a maguk gyerekbetegségei/olajszivattyú,kipufogógáz szenzor/,kíváncsi vagyok sikerült-e a Mazdának ezeket orvosolni.Úgy gondolom,jó választás volt,szerintem a kategóriájának a legjobbja.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2017
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? CX-5 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda CX-5 2017 (2017)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)