Hullaszállító
Szöveges ítélet
A vas jó, a 143 paci nagyon tol. Óvatosságból 300 kg pótsúly van a platón november óta, pont 50-50 % a súlyelosztás a 2 tengely között. A 2 ónos esős napon téli gumikkal élvezet volt előzgetni a béna csigákat, igaz észnél kellett lenni, mert a 2,2 tonnás gépet iszonyat nehéz megfogni, és szerintem elsősorban az elhibázott fékek hibája. Miért nem raktak hátra is tárcsaféket? - ez számomra felfoghatatlan. A kasztni halk, nem zörög sehol, pedig munkámból adódóan sokat rohangálok földutakon. A fogyasztása jó, 7,32-8,1 között fogyaszt, igaz 130- nál többet ritkán megyek. A hátsó felépítmény nagyon szellős, nyáron tiszta por a raktér. A fűtése tényleg suxx, 15-16 km után tolja csak be a meleget. A klíma jó, bár néha légszomjjal küszködök a kabinban... Összességében élvezet vele rohangálni, soha rosszabb gépet.
A lökhárító írtó hülyén van megoldva, kb. 5 centivel hátrébb van mint a raktérajtó, így egy tolatáskor az koppant hamarabb egy oszlopon. Az új hátsó raktérajtó 75 + ÁFA, plusz fényezés, beszerelés = 120.000. Szerintem egy tolatóradart mindenképpen érdemes belerakni. A 20000 -es szervíz 95000 Ft volt.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Niva | Következő autója? | Mazda |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
