A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Bt-50 (2006)

Bt-50 GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hegyen-völgyön

Szöveges ítélet

A válság kirobbanásának a pillanatában vettem az autót, kedvező- mondhatni baráti- áron. Carryboy, platóbélés, GT kivitel, tokkal vonóval 6,2 milla Áfásan. Ha tudtam volna, hogy mi lessz a forinttal kipengetem cashben, de így felhúztam 2 gurtnit ChF-ben, mert kedvező kamattal jól nézett ki! Bár ne tettem volna, azóta 147-ről 190 a frank. Vásárláskor szempont volt a megbízhatóság, és a kényelem - két gyerek van-, valamint a kinézet. Első körben egy Navarrát akartam, de a Renault motor elrettentet, pedig pacekra az a legszebb! Következett egy L-200-as, az meg úgy néz ki , mint egy régebbi mamusz. Toyota Hilux - horror ár- több mint 8 misi-, el is futottam.
Maradt ez, vagy a Ranger. Én ezt választottam, és nem bántam meg! Elsőre is ismerős a beltér, mint általában a japánoknál, minden kézre áll! Egyedül a kézifék elhelyezése volt furcsa, de hamar megszoktam. Elöl személyautós a kényelem, hátul elég a hely a gyerekeknek. Navit kivéve - az meg minek? - minden benne van, ami kell egy átlag autózáshoz. A hátsó rész már érdekes. Nincs rajta lökhárító, csak egy pléh lemezből hajtogatott valami, tehát tolatni csak óvatossan! Először azt hittem a magyar kereskedők okoskodnak egy 100ezres tétellel, de megnéztem a németeknél is így jön ki! A paltóra doboz+bélés kell, csak nem cuccolsz a családdal úgy nyaralni, hogy az eső áztatja a bőröndöket?! Háromszor mentem vissza a szervízbe, mire sikerült beállítani a dobozt, hogy ne nyikorogjon és ne álljon csálén! A doboz körbe plexi, de olyan igényes magyar termék, hogy az röhej! Van benne világítás, csak kapcsolót nem raktak az ajtóra, tehát vagy pakolsz sötétben, vagy bemászol a platóra és kézzel kapcsolgatsz, ha nem akarsz kivilágított dobozzal hasítani! A hásó ablakfűtés levágta a biztit, szervíz- cserebizti, megint levágta, szervíz- erősebb bizti, égett kábelszag, szervíz vezetékelés, azóta jó! A kocsin minden krómozott, persze,hogy a dobozhoz a kilincs matt műanyag! Raktak is bele olyan csavart, hogy karmolja a bélés peremét, de ezt rögtön kicseréltem. Marha drága volt, a négy süllyesztett fejű csavar volt vagy húsz forint! A por beszáll, eső beesik,de ez minden carryboyjal így van! Városban abszolút felveszi a forgalom ritmusát, az ötöst el lehet lökni 60-nál, nem dadog, igaz akkor nem is kell rá szájkosár! Országúton és pályán 130- 150 közötti utazónál kényelmes, nincs hangja, ilyenkor a fogyasztása 8 liter körül, vagy egy kicsit alatta van. Városban klímával 9,5! Ez ebben a méretben igazán méltányos, egy Navrrás haverom nem tud 10,5 alá menni, pedig óvatosabban vezet nálam! Télen sem kell téligumi, nekem még csak négyévszakos volt, de a legnagyobb havazáskor is haza tudok menni, pedig hegyen lakok és az utcánkban hókotró akkor jár, mikor a Pamela Anderson! Mindenképp C jelű gumi kell rá, mert a sündőrök harapnak ha más jelzésű van rajta! Télen a fűtésnek kell legalább öt perc, én úgy szoktam, hogy beindítás után még megiszom a kávét, aztán lehet haladni! Van ülésfűtés is ami elviselhetőbbé teszi az indulást! Nyáron a klíma dolgozik rendesen, én mégis úgy gondolom, hogy lehetne jobb a szellőzés! Motorikusan még semmi gondom nem volt vele, megbízható kellemes, a legnagyobb hidegben is pöccre indul. A szervízt nagyon körültekintően kell kiválasztani, az első 20 ezeresre kifizettem 120 rugót a MIRAIban, de gázolajszűrőt, nem cseréltek benne, mert "azt nem írják a japánok!" Mondtam nekik, hogy köszi, én kicseréltem- 2200 Ft.- náluk 19000!! Azóta a Kerepesi úti szervízbe járok, ha én viszem az olajat és a szűrőket 37 ropi! A MIRAI lehúzós brigád! Vettem rá gallytörőt és hátsó duplacsövet 120-ért, ezt a szervíz kb.230- ért adja! A lámpákban az izzók elég hamar elfáradtak, kb 25 ezernél, vettem bele a lámpakirálynál erősebb bronz izzókat, azóta is ezzel haladok és jobb fényt ad, mint sok xenoncsoda! A gyári ablaktörlő gumi sem bírja sokáig, Bosch lapát kb 7000.- és százezret mehetsz vele! Összeségében egy nagyon kellemes meglepetés egy BT-50, kicsit jellegtelen külsővel, de annál pozitívabb belbeccsel, mindennapos munkára, vagy családi kirándulásra is bátran ajánlom mindenkinek!

Hibalista

- Platódoboz ablakfűtés.

Ide hordtam szervizbe

Mazda Mirai

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Hiace Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Bt-50 2006 (2007 - 2008)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)