Elnyűhetetlen, Lomha, Vasdarab
Szöveges ítélet
Az autót újonan vettem. Akkoriban a legfullosabb felszereltséggel. Nagyon szerettem, 6 évig semmi gondom nem volt vele. (Csak kopó alkatrészek, ami relatíve nem drága). A 7. évben aztán előjött egy pár baja, ezért is cseréltem le. Ekkor már túl volt a 200 ezren, sok földes úton. Ami rendesen megviselte az első futóművet. Ez miatt viszonylag sokat kellett rá költenem (120 ezer). Másik baja az adagoló volt. Javítása már húzósabb volt 250 ezer. Igaz ez inkább az én hibám, ment bele kannából is gázolaj. Amit még említenék az a kardánkeresztek, amit cserélni kellett többször is, de nem nagy tétel (20 ezer körül volt egy garnitúra). A nagy igénybevétel miatt a két hátsó laprugó eltört. (40 ezer darabja).
Mindent egybevéve egy jó Pickup, ami szinte mindent kibír. Félig terepes-félig országúti gumikkal el lehet menni vele sáros úton is. Nem sokszor húzott traktor. Az autó egyszer sem hagyott cserben, soha nem állt meg úgy, hogy ne ment volna el a szerelőig. Szerencsére nem is sokat volt nála.
Fogyasztása nálam 12-13 liter, de ez főként városban, és földes utakon. Országúton (90-es tempónál) sem ment 10 alá.
A kötelező szerviz miatt vittem márkaszervizbe, de hiba volt. Többször is próbáltak becsapni, először sikerült is nekik. Garancia lejárta után barátom oldotta meg a bajait.
Hibalista
- Kardánkeresztek - Első futómű (szilentek) - Adagoló
Ide hordtam szervizbe
C-Mobil
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
BarátomAz ő állítása szerint egyszerű autó, a baja azonnal fellelhető. Viszonylag könnyen szerelhető.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 250000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Tata Telcoline | Következő autója? | Ford Ranger |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
