Egyénisége van
Szöveges ítélet
2 ajtós, hátsó kerekes, napi használatban lévő platós kisteherautó, személyautóként nincs használva, arra van más. 5 személyes, hátul nagyon szűk (a gyári padoknál több helyet foglaló idióta ülések miatt), elöl viszonylag kényelmetlen. Száguldozni, hirtelen manőverezni nem szabad vele (mondjuk a gyári 15"-os felnik helyett 16"-osvan rajta). Terhelhetősége 1,25 tonna, ami kimagasló, bírja is a súlyt. Platója nekünk nem optimális: rövid (1.8 m) és belógnak a kerékdobok, egy Transporter szerű kisteher ebből a szempontból jobb lenne, de az már más kategória. A választás azért esett erre a kocsira, mert előtte volt egy B2200-unk (1993), ami legendásan elnyűhetetlen és ezt bizonyította is. Minden hibája ellenére ennek az autónak van egyfajta személyisége, kisugárzása, hozzánő az ember szívéhez. Megfogadtuk, hogy egyel nagyobb kategóriára váltunk (említett VW), de már a BT-50-eseket nézegetjük...
Hibalista
- Üzemanyagszint-mérő (drága lenne kicserélni).
Ide hordtam szervizbe
Auto Focus M3, korrekt.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | B2200 | Következő autója? | T5 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
