A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » B-Series (1999-2006)

B-Series 2.5 TDI 4WD DC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szerény elegancia

Szöveges ítélet

Hát ezt az autót nem lehet megbánni, ha valaki arra veszi amire való. Persze más az összehasonlítási alapja annak aki teherautót is vezetett már. Vásárlásom oka az volt, hogy ezért a pénzért 5.500.000 HUF csak talicskákat lehet venni :) meg untam már a kátyukban történő koppanásokat. Azok a csodálatos ballonkerekek, mennek árkon bokron.
Megvásárláskor az összehasonlítási alapomat egy L200 képezte, a kellemes csalódás persze nem maradt el- az L200 ehhez képest egy kerékbe törő szerkezet, a Mazda kényelem szempontjából, messze-menőkig felülmúlja. Terepjáró képessége, menetteljesítménye cca. azonos.a mitsuval. NA de hagyjuk az L200-at.(cca.: 2-3 literrel többet eszik a mitsu/ ja és 2 000 000 -val drágább) Az autóról tudni kell hogy a többi hasonló autóval egyetemben (Nissan,Toyota,Mitsu) borzasztó nagy a fordulási szöge, ami a tengelytávnak köszönhető. A hátsó üléssor csak korlátozott utazási távolságra használható, a hátsó laprugónak köszönhetően hátul ráz is eléggé, ezt én csak hallomásból tudom:). Városban teljesen dinamikusan lehet vele haladni, megkockáztatom, hogy még élvezetes is. Tereptárgyak padkák nem akadály.Országútun, autópályán 140-el simán utazik, igaz a 170-et nem lépi át sajna. A kecses lámpályának köszönhetően nem olyan brutál mint a mitsu, ez meg is érezhető amikor a sok belsősávos nem akar kimenni. A probléma komolyabb ismétlem "komolyabb" vadráccsal orvosolható. Összességében ha családi autónak nem is, de két személynek megfelelő kényelmet nyújt. Azért nem árt egy második autó is :)
Mindenkinek tudom ajánlani, már csak azért is mert a Mazda garancia a megbízhatóságra.

Hibalista

- 25 000 kilóméternél enyhült az új szaga :)

Ide hordtam szervizbe

Mazda Autó Fócus M3-as

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 39000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? BMW E-39 535i Következő autója? Ford Mondeo/Peugeott 307 HDi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda B-Series 1999

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)