A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2012)

6 2.0 i G165 Manuál 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép válasz mindenre

Szöveges ítélet

Előző 2009-es Mazda6 fekete kombimat cseréltem le erre a 2014-es fekete MAzda6 kombira. Fő a változatosság :D Igazából a szempontjaim nem sokat változtak az évek során. Legfontosabb: legyen szép. Aztán: legyen kombi ( nekem csak ez a karosszériaforma az autó ), ne legyen 8-10 évtől öregebb, szívó benzin, azért legalább 150 LE és legyen japán. Szóval sok minden nem maradt, talán Accord, Avensis de ezek valamiért kimaradtak.
60 x km-rel vettem, most van benne 170.000, évi 40-50 ezret megyek, ennek nagy része esik a MAzdára, a másik egy Forester, de nyilván ez kényelmesebb, az inkább terepre, murvára, ha olyan helyre megyünk.
Felhasználási profilom elég egyszerű: városban nem használom ha nem nagyon-nagyon elkerülhetetlen, arra ott van a tömegközlekedés, ami Bp.-en teljesen élhető ( lehet ezzel vitázni , csak nem érdemes, max ha nagyon buta vagy ;) ) . Autópálya/országút versus város arány nálam így 95:5 . Emellett 8-12 ezer km-enként olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere. Ezenkívül 150.000-nél kellett lecserélni a gyári fékeket, jól bírták plusz viszonylag normálisan vezetek. Fogyasztása 7 liter körüli, teljesen baráti, főleg hogy a GH széria 10 lóerővel gyengébb motorja másféllel többet evett. Valamit csak tud ez a Skyactive, még ha jó nagy bullshit szaga van is .
Felszereltség nyilván nem egy nagy csoda, japán , lassan 10 éves technika.Egérmozi, bluetooth kihangosító stb van. Ami nekem legfontosabb volt: NAgyon jó lámpái legyenek mert sokat megyek éjszaka, kényelmes legyen, ezt is teljesítik az ülések, és tudjak benne aludni kényelmesen lehajtott hátsó ülésekkel, mivel ez elég sűrűn előfordul nálam (180 cm magassággal teljesen élhető ). Ami jó lett volna, ha van és szerencsére van benne, az az ülésfűtés és a hátsó szellőző. Jelenleg, nem tudok olyan extrát mondani ami égetően sürgetne egy újabb autó vásárlására, nekem a felszereltsége teljesen megfelel.
A futóműre sokan panaszkodnak, hogy kicsit kemény, nekem pont megfelel, nem szeretem ha nagyon billeg az autó
Szóval az én igényeimnek egy teljesen megfelelő, szép ( ez szubjektív) autó , ami mellesleg megbízható, ha valaki beéri 165 Le-vel ( ami lássuk be bármire elég ) akkor tökéletes autó.
Még egy szó a rohadásról. Kicsit túl lett tolva az elmúlt években ez a "mazdák már ha mellé esik az eső akkor is rozsdásodnak" story. Tény, hogy a 2007 előttiek eléggé szét tudnak rohadni, de nekem ez a 3. mazdám és egyik sem rohadt eddig, pedig volt német, magyar meg osztrák is. Szóval ha kicsit is vigyázol rá meg garázsod van akkor nem kell ettől félni. Jah, és ne akarj 3-ast, CX-3-ast vagy CX-5öst mert azok tényleg korábban rohadnak :D
Apróság, de néha bosszant: a sofőr fölötti kis beltérvilágítás kiégett, lehetne cserélni simán, de nem izgat. A másik a tolató radar, 5-ből 1-szer teljesen random nem működik. Nekem volt parkolás a jogsinál, így ezt megoldom, de azért kicsit idegesít. Plusz egy, de ez ismert Mazda6 probléma, a visszapillantó tükrök behajtó fogaskereke elkopik, egy idő után nem hajtja be magát . Ezzel számolni kell.
Olajevésről még nem tudok beszámolni - ami a benzines mazdákra lássuk be, elég jellemző bizonyos futás felett - de lassan 200 ezer km környékén lassan elkezdem nézegetni.

Hibalista

- Ha nem töröd meg akkor 10-12 %-al kerül többe az alkatrész mint egy átlag Ceed/Octavia/Focus kombin. A karosszéria kissé drágább, nekem a szerelő nekiugratott a falnak mikor indításnál 1-esben volt a kocsi, így az komplett csere, az nem márkaszervízes történet volt, de kb 600.000 ben állt meg munkadíjjal. (Tudom -tudom, mindenkinek van ismerőse aki feléből megcsinálja, de az nyugodjon le, nem. ) Ez az átka az amúgy iszonyat jó éjszakai automatán kapcsoló távolsági fényszórónak, ami még kanyarkövető is. Ezekből kellett bele, nálam csak a gyári jön szóba.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz Mirai.Összességében korrektek, drágán. Egyszer nagyon megszívattak, mindez érezhetően azért mert nem egy új, hanem egy használt, nem náluk vásárolt autót mertem hozzájuk vinni javításra. A 2 elem fényezése kicsit sokba került ( az akkori minimálbér másfélszeres ha jól emlékszem), de szép lett. A gond csak az volt, hogy az adott hónap 10.-ére ígérték, én pedig 11.-én mentem külföldre nyaralni. 10.-én hívtam őket, erre mondták, hogy akkor béreljek valamit mert ez tuti nincs kész. Mikor bevittem a munkafelvételi lapot amin 10.-e reggel 10 óra átvétel volt ráírva, akkor csak megvonták a vállukat.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Alsónémedi Mazda-GurukRöviden: bármi gondod van, Ők megoldják. Konkrétan bármit. Korrektek, gyorsak, precízek, jófejek.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Mazda 6 Következő autója? Mazda 6 ( ha nem lesz akkor CX-9)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2012 (2013)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)