A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2012)

6 2,2 D 150 Attraction 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Senkinek sem ajánlom

Szöveges ítélet

Tulajdonképpen senkinek sem ajánlom ezt a típust es több mint valoszinü hogy soha többe nem veszek Mazdát.
A Kocsit használtan vettem 45.000 km-el.
Kb. fél ével később kezdődtek a problémák: részecskeszürö hibajelzés, rendszerhibajelzés. Az autó tréleren el lett szállítva a legközelebbi szervizbe, ami egy Győr-Moson megyei Mazda szerviz volt. Itt regenerálták a részecskeszüröt, frissítették a rendszert es elvegeztek egyúttal a szervizt is.
Alig 2500 km-el később ismét részecskeszürö hibajelzés. Feltűnő volt, hogy a motorolajszínt az X pozícionál volt, tehát üzemanyag került a motorba. Ugyanabba a Mazda szervizbe vittem s ekkor az autó még a három éves gyári garancián belül volt. Számítógépes rendszerdiagnosztika es részecske szűrő regenerálás mellett leszívták a motorolaj többletet.
Aztán különös dologra lettem figyelmes: dombon felfelé az autó kezdett lerobanni.Automata üzemmódban már nem lehetet magaslatra feljutni.
3000 km-el később ismét részecskeszürö hibajelzés, tehát vissza a szervizbe. Ekkor már ingyen regeneráltak a részecske szüröt es azt mondták, hogy elküldik az adatokat japánba. Nekem már elegem volt a sok hibajelzésböl s panaszt tettem az a főképviseleten, sajnos eredmény nélkül.
Hogy mit javasoltak a japánok azt már nem tudtam meg, mert az említett szervizben megsértődtek és a panaszomra hivatkoztak, amiről természetesen ök is értesültek.
Olvastam az osztrák autóklub honlapján, hogy visszahívások vannak a Mazdánál az injektorok miatt, ami végül is motorhibához vezethet. Aztán a német szövetségi hivatal honlapján is olvastam a visszahívásokról s felhívtam a márkaképviseletet. Megdöbbenésemre tagadták a visszahívásokat, pedig a szövetségi honlapon három visszahívás is szerepel.
Elvittem az autót egy osztrák szervizbe ahol tájékoztattak arról, hogy nincs visszahívás a Mazdánál viszont feltehetően egy tömítés az üzemanyag befecskendezőn van meghibásodva. Mivelhogy az autó mar nincs garanciában így természetesen nekem kell álnom a költségeket. Egyértelmüen a magyar márkaszervízt nevezték meg hibásnak a helytelen eljárás miatt. Felajánlották, hogy elküldik a képeket a hibás befecskendezőről a németországi képviseletbe (az autó Németországból lett behozva), hogy esetleg ők méltányosságból átvállalják a költségeket.

Hibalista

- Részecskeszürö hibajelzés - Föhibajelzés - Rendszerhibajelzés - Motorhibajelzés - Üzemanyag befecskendezö - USB/MP3 lejátszó

Ide hordtam szervizbe

Györ-Moson Sopron

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2014
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2012 (2013)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)