Senkinek sem ajánlom
Szöveges ítélet
Tulajdonképpen senkinek sem ajánlom ezt a típust es több mint valoszinü hogy soha többe nem veszek Mazdát.
A Kocsit használtan vettem 45.000 km-el.
Kb. fél ével később kezdődtek a problémák: részecskeszürö hibajelzés, rendszerhibajelzés. Az autó tréleren el lett szállítva a legközelebbi szervizbe, ami egy Győr-Moson megyei Mazda szerviz volt. Itt regenerálták a részecskeszüröt, frissítették a rendszert es elvegeztek egyúttal a szervizt is.
Alig 2500 km-el később ismét részecskeszürö hibajelzés. Feltűnő volt, hogy a motorolajszínt az X pozícionál volt, tehát üzemanyag került a motorba. Ugyanabba a Mazda szervizbe vittem s ekkor az autó még a három éves gyári garancián belül volt. Számítógépes rendszerdiagnosztika es részecske szűrő regenerálás mellett leszívták a motorolaj többletet.
Aztán különös dologra lettem figyelmes: dombon felfelé az autó kezdett lerobanni.Automata üzemmódban már nem lehetet magaslatra feljutni.
3000 km-el később ismét részecskeszürö hibajelzés, tehát vissza a szervizbe. Ekkor már ingyen regeneráltak a részecske szüröt es azt mondták, hogy elküldik az adatokat japánba. Nekem már elegem volt a sok hibajelzésböl s panaszt tettem az a főképviseleten, sajnos eredmény nélkül.
Hogy mit javasoltak a japánok azt már nem tudtam meg, mert az említett szervizben megsértődtek és a panaszomra hivatkoztak, amiről természetesen ök is értesültek.
Olvastam az osztrák autóklub honlapján, hogy visszahívások vannak a Mazdánál az injektorok miatt, ami végül is motorhibához vezethet. Aztán a német szövetségi hivatal honlapján is olvastam a visszahívásokról s felhívtam a márkaképviseletet. Megdöbbenésemre tagadták a visszahívásokat, pedig a szövetségi honlapon három visszahívás is szerepel.
Elvittem az autót egy osztrák szervizbe ahol tájékoztattak arról, hogy nincs visszahívás a Mazdánál viszont feltehetően egy tömítés az üzemanyag befecskendezőn van meghibásodva. Mivelhogy az autó mar nincs garanciában így természetesen nekem kell álnom a költségeket. Egyértelmüen a magyar márkaszervízt nevezték meg hibásnak a helytelen eljárás miatt. Felajánlották, hogy elküldik a képeket a hibás befecskendezőről a németországi képviseletbe (az autó Németországból lett behozva), hogy esetleg ők méltányosságból átvállalják a költségeket.
Hibalista
- Részecskeszürö hibajelzés - Föhibajelzés - Rendszerhibajelzés - Motorhibajelzés - Üzemanyag befecskendezö - USB/MP3 lejátszó
Ide hordtam szervizbe
Györ-Moson Sopron
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.9/10) |
