Megint 6-os
Szöveges ítélet
Elég kevés értékelés érkezik az új Mazda 6-ra, ezt próbálom most javítani. 2008-as Mazda 6-ból ültem át, ezért tudok mihez viszonyítani. A különbség óriási. A belső tér minőségi az eddigi puritánhoz képest. A futómű a 19 colos kerekkel is sokkal lágyabb, de azért még mindig kiválóan fekszi az utat, bár a zoom-zoom már kicsit halványult. Nekem ez jobban tetszik. Az új skyactiv motor nagyon megy már kis fordulattól is egyenletesen húz, az előző 140 LE dizelről ez nem volt elmondható. A Revolution felszereltség szinte mindent tud, nagyon jó a holttérfigyelő, az e-loop és az i-stop együtt városban kb. 1-1,5 liter üzemagyagmegtakarítást eredményez. A navigáció egy kicsit egyszerű, de amire kell arra jó. A sávelhagyás figyelmeztetőt kikapcsoltam, mert zavart. Bose hangrendszer nagyon jól szól. Azért, hogy hibákat is soroljak, ami az előzőnél megvolt, de itt nincs: hiányzik a rádió némító gomb,a helyén a hangvezérlés gomb van, a külön tükörbehajtó, valamint a távirányítóval nem lehet az ablakokat le-és felhúzni. A szélzajról: ez inkább szerintem futóműzaj, elfelejtették rendesen szigetelni, ezt tartom a legnagyobb hibának. Fogyasztásban ami feltűnő, hogy autópályán fogyaszt többet (6,8-7 liter), 140-es tempónál. Városban 6,4-6,5.
Összességében az előző Mazda 6-hoz képest nagyon sokat fejlődött, sokkal jobb autó.
Hibalista
- Még semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Mazda 6 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
