A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2012)

6 2.0 Revolution G165 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbíz6ó

Szöveges ítélet

A KODO designra figyeltünk fel elsőre. Amikor szóba került a vásárlás szívó benzines, kézi váltós, jól pakolható autót kerestünk. A rostán fennmaradt típusokból egyértelműen a Mazda volt a befutó. Sokak szerint a Soul red szín kicsit elcsépelt. Mi több színt élőben megnéztünk, de ebben a színben tetszett a leginkább. A gyári felszereltségen kívűl belső led világítás és sportrugószett került bele.
A kötelező szervizen kívűl összesen kétszer kellett szervízt látogatni 6 év alatt. Ebből is az egyik nem az autó hibája volt, fennakadt egy sáros terepen és a küszöbvédő borítás lejött, aminek a rögzítéseit kellett cserélni. A fék viszont gyenge pontja az autónak, egy vészfékezés eredménye komplett féktárcsa fékbetét cserét eredményezett.
Sokféle autót vezettem már, de ezt élmény volt. A sportrugók miatt a kanyargós utakon élvezet vele menni. A határokat feszegetve úgy éreztem, hogy lelökni se lehetne az útról. A horvát tengerparti szerpentinen a jóval erősebb autók (Audi RS3, AMG stb) az egyenesben elhúztak majd a kanyarok után elengedték a Mazdát. Ha lenne belőle kézi váltós, 200 lóerő körüli modell egy percig sem gondolkodnék mire váltom. Aki nyugodt autózásra vágyna, annak ez a motor is megfelelő dinamikát ad.
Amin még lehetne javítani: sajnos nekem a vezetőülés kényelmetlen, főleg hosszú utakon. A tesztekben elhangzó 180 centi max igaz lehet, mert aki alacsonyabb vezette, nem panaszkodott rá, én a 187 centimmel már kínlódtam.
Az i-stop párszor felvillant a műszarfalon, autópályán haladva. Egy újraindítás után eltűnt, a szerviz se talált hibát, azóta is működik.
A tolatókamera és a szenzorok, valamint a holttérfigyelő hasznos dolgok, a kilátás elég korlátozott. (de ez egyre több új autóra igaz)
4 év után kellett akkumulátort cserélni, a gyárival kompatibilis típus 60 ezer körül volt.
Fogyasztás: autópályán 130-as egyenletes tempónál 6,7-7,2 között. Érdekes, hogy mindig külföldi utakon voltak az alacsonyabb értékek, és a 7 feletti értékek a magyar sztrádákon... Sima vidéki utakon a 6 körüli fogyasztás még az előzések miatti gyorsításokkal is tartható. Én leginkább autópályán és Budapesten használtam, átlagos terhelésnél beérte 7,5liter 95-ös prémium benzinnel. Az E10-es üzemanyaggal némi fogyasztásnövekedés tapasztalható, illetve 98/99-es üzemanyag kerülendő. Egyszer kipróbáltam V-Power Racinggel, 140-nél 9 literes fogyasztást mutatott a fedélzeti számítógép.(utána a szerviznél rákérdeztem, más is tapasztalt ilyet, nem javasolják a Mazdásoknak)

Hibalista

- A kötelezőn kívúl csak a fékkel volt gond. - 40000km: rögzítőfék szétesett, garanciális javítás. - 76000km: fékek túlhevültek, lassításkor ütött. tárcsák, betétek cseréje - lista vége :)

Ide hordtam szervizbe

Mazda Zakar, Cegléd

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 116000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Almera Következő autója? Mazda, mi más :)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2012 (2013)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)