A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2012)

6 Mazda6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mazda6 -

Szöveges ítélet

Mivel az első generációs 6-os már meggyőzött és nem rontottak a külsőn, ezért 4 év és 150e km után újra a 6-os mellett tettem le a voksomat és nem bántam meg.
A külső talán szebb lett, a belső a még jobb minőségű anyagok miatt nekem "prémium" és a vezetési élmény egy klasszis! A belső sávot szépen takarítja a pályán és nem kell agresszívnak lenni, utat adnak :)
Bár az első gen. Attraction szinthez képest a 2017-es ua. a felszereltség nélkülözött pár extrát(ezt a smucigságot nem nagyon értettem - 1. rossz pont), a lényeg megvolt - bika 380Nm motor, vezetési élmény, pontos váltó, kényelmes ülések, nagy csomagtartó és dögös külső megjelenés. A sávtartó autómata és az adaptív fényszóró ugyan hiányzott, de a kanyarkövető LED sok örömöt okozott és segített elkerülni pár meleg helyzetet. A jó fényszóró szerintem elengedhetetlenül fontos és a Mazda 6 ilyen, nem csak szép. A sávváltás segítő maradt és a keresztirányú forg. figyelő is hasznos. A motor bár papíron ugyanolyan köbcenti és teljesítményű mint a korábbi, szerintem sokkal jobb karakterisztikájú, vhogy jobban húzott már az elejétől fogva.
A belső letisztultsága nekem bejött és jobb minőségű anyagokat használtak mint korábban. A zajszigetelés is jobbra sikerült, bár a dízel azért behallatszik, viszont cserében tud takarékos lenni, ha nem hajszolja az ember.
Apró , bosszantó hibák azért vannak, ilyen például a (szerintem) túl hangos szellőző rendszeri ventillátor, ami magas fokozaton hallatszik és lehet csak nekem állt rá a fülen, de idegesített, ha elkezdtem arra figyelni.(2. rossz pont)
A külső visszapillantótükrök tömítettlensége is ilyen hiba ( 3. rossz pont, amiről állítólag a Mazda tud), de erről a hibalistában írok.
Illetve, hogy az autó bár 5 személyesnek van aposztrofálva és elég széles és kényelmesen kiképzett is lenne hátul, de mégis inkább 2 személy tud normálisan utazni hosszabb (több 100km) távon, mert középső "kakasülő" habszerkezete keményebb mint a két oldalon. Miért kell büntetni az 5. személyt? Hogy vegyenek Mazda5-öt? :)
Összegezve, a fenti apró malőröktől eltekintve kényelmes, remek autó és elfogultan, de kib@szottul mutatós is:)
Inkább nagy utazásokra van hivatva a méreténél fogva és dízelt kifejezetten gazdaságosan lehet működtetni, aki megy annyit vele. (Én a dpf parát sem értettem soha, mert arra mindig ránéztek szervízkor és a városi használat alatt sem volt rosszabb mint 86% a szűrő értéke). A szervízdíja nem brutálisabb mint egy hasonló méretű német vagy amerikai márkánál, de isten óvjon a casco mentes üzemeltetéstől, mert a nem kopóalkatrészek pimaszul drágák.(lásd hibalista)

Hibalista

- Semmi komoly, leszámítva ezt: - A külső visszapillantó tükör beforgatómotorja a jobb oldalon elromlott. - A szervíz közölte ez konstrukciós hiba, mert a gyári tömítés nem megfelelő és a magasnyomású mosás esetén sajnos előfordul, hogy víz jut be a burkolat alá, ha nincs beforgatva a tükör. Ez bosszantó hiba volt, de még garanciában sikerült orvosolni, sőt amint a bal oldali is elkezdett vacakolni, akkor gariban azt is cseréltettem. - Ez 40 és 50e km-nél volt, azóta semmi gond egyikkel sem.Piros pont a szervíznek. - - Nem a kocsi hibájából: - Szélvédő csere kavicsfelverődés miatt 10ekm-nél (casco 150e HUF) - Hátsó vészhárító csere busz miatt (senki nem sérült!) 20ekm-nél (casco 300e HUF)

Ide hordtam szervizbe

Mazda Miskolc

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2017
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 115000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Superb Következő autója? Talán CX5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2012 (2013)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)