Macuda Úr és az érzelmek
Szöveges ítélet
Egy vallomással kell kezdenem - eddigi autóimat leginkább racionális okokból választottam. Eddig.
Macuda Úr(japán kollégáim tanítottak meg a rendes kiejtésre) ugyanis emócionálisan győzött le - bár így, több, mint 30000 kilométer megtétele után már az észérvek is igazolódni látszanak.
A kocsi tehát gyönyörű - eddig még soha nem jöttek oda benzinkúton, pláza parkolóban érdeklődni, hogy olyan jól megy-e, mint ahogy kinéz, de a Macudával ez is megesett néhányszor.
A vezetés vele? Maga a zen - csodás bőrfotelek, feszes, de pontos rugózás, autópályán a megbízható radaros tempomat kisímitja a munka okozta ráncokat, szinte pihentebben száll ki az ember a célnál, mint amikor elindult.
A helykínálat? Amióta egy irdatlan masszív, 185 cm hosszú, 80 cm magas komódot gond nélkül el tudtam hozni a mestertől, számomra nem kérdés: csak kombi kell ezután. Az egy mozdulattal lenyíló hátsó ülések csak a hab a tortán.
Mi választja el a tökéletességtől? A navigáció néha megkergül és csak kergeti a GPS-jelet, nincsenek meg déli szomszédaink térképei (pl. Szerbia, Románia), a kulcsnélküli nyitáshoz meg kell érinteni a kilincset is, a csomagtérajtó nyitása nem elektromos, valamint nem hajtja be a tükröket automatikusan - ezekkel azt hiszem, együtt lehet élni.
Végeredményben az első 30000 km után csak azt tudom mondani - megérte...
Hibalista
- Semmi, abszolúte semmi - de ez azt hiszem, el is várható.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Mirai, Budafoki út, Budapest
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 31200 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Avensis 2009 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
