A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2012)

6 Skyactiv-D 2.2 Wagon Revolution Top 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kellemes meglepetés

Szöveges ítélet

Röviden: Meglepődtem...

Soha nem is gondolkoztam nemolasz autóban, három is volt egymás után, amik teljesen rendben kiszolgálták az igényeimet. Aztán lett a Mazda. Szép, nagy, új, "fullos".
Tele minden 3betűssel és annyi elektromos kütyüvel, hogy már-már ijesztő.
De nagyon össze van rakva az autó, szerintem ár-érték arányban verhetetlen, hozza a minőséget, a bel- és kültartalmat, egy-két apróságtól eltekintve a megbízhatósággal sincs gond.
Amit kiemelnék a hasznosság miatt:
- sebességhatároló: megmentett jópárszor.
- holttérfigyelő: ez is.
- a szórakoztató része a telefonnal: az egygombos vezérlés nagyon felhasználóbarát
- Bose hangrendszer: ezt nem kell magyarázni talán
- az ülés: az én adottságaimhoz tökéletes
- LED-es lámpa adaptív reflektorral: lényegében csak reflektorral közlekedek sötétben, tökéletesen igazodik a viszonyokhoz. A 4 zónát zónánként kezeli, így mindig csak a szükséges területen veszi le a fényt. Soha nem villogatott senki, hogy vakítaná.
- fogyasztás: Átlag 6,5-7 között van, de sikerült 5,6-os átlagot is elérni egy hosszú úton (650km, tél, Mo.-Tirol, kb.500km pálya, a többi normál közút)

Amit kiemelnék a csalódás miatt:
- váltó: érdekesen működik, állóhelyből indulva azonnal 2000-erre lövi a fordulatot, amit ott is tart, amíg el nem éri az odatartozó tempót. Mintha kezdő vezető bőgetné a motort, mert nem megy a kupplungolás. Ezek miatt a lámpától kilövés kínszenvedés a fülnek.
- motor: 175LE/420Nm, amit nem érezni. nincs az a fordulatszám ahonnan úgy megindul, ahogy ezektől a számoktól várható lenne. (múlt héten legyorsult lámpánál egy 2-es Mazda)
- futómű: nekem túl komfortosra hangolták, ami a rossz utakon mondjuk pont előny, de elhiteti, hogy lehet kanyarodni is, aztán jön a meglepetés, hogy tolja az orrát kifelé az ívből.
- adaptív tempomat: túl óvatos (nyilván nem véletlenül) azonnal fékez, ha valami a látótérbe kerül, viszont lassan reagál, ha eltűnik az "akadály". Kanyarban a másik sávban haladó miatt simán nyom egy satuféket, ami akár veszélyes is lehetne.

Hibalista

- Bal oldali visszapillantó (típushiba) - Vagy nem zár be, vagy ha bezár nem nyit ki.
- Ez teljesen véletlenszerű, hol esőben, hol melegben csinálta.
- Navigáció - 5-6 perccel az indulás után elveszti a pozíciót, a valós helyzettől kb 20-30 méterrel eltéved. Többszöri frissítés után jó lett.
- Első féktárcsa - Meghullámosodott, enyhe fékezésnél rázott, pedig vészfekézés nem volt egyszer se.

Ide hordtam szervizbe

Carnet Győr.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2017
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 61000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 156SW 2.4 JTD 20v Következő autója? Még nem egyértelmű
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2012 (2013)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)