A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2012)

6 2.5i 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Ha nem akarsz hibázni!

Szöveges ítélet

Tavaly szúrtam ki az utakon az új hatos formáját.Hozzá kell tennem számomra nem létezik "szerelem",csak jó vétel.Mindig keresem egy autóban azt,ami megkülönbözteti a többitől.Sajnos nehezen választok,de ilyen vagyok,mielőtt valamit veszek,ezerszer körbejárom a témát.
Miután tetszett a forma,elolvastam a teszteket,ellátogattam egy közeli szalonba,majd megrendeltem.Hogy miért ezzel a motorral?Nem akartam hibalehetőséget adni.Régi mondás,hogy az autó benzines.Most megfogadtam,mert volt pár dízel autóm,én is ráfutottam a tipikus hibákra,és a megbízhatatlanságra.A mazda 2.0 benzinmotorja nem győzött meg az erejével,pedig én aztán nem taposom neki soha.Sokan visszariadnak a teljesítményadótól,bár havi szintre lebontva elenyésző a különbség,és a fogyasztás is kb ugyan az, ha nem jobb egy erősebb motornál mintha szenvedne az autó.
Tehát a 2.5 mellett döntöttem,ami beváltotta a hozzá fűzött reményeket,az ELLOP rendszer kiválóan teszi a dolgát.
Mindig is szerettem az automatát,városban szerintem elengedhetetlen,többek között ezért is választottam ezt az autót,nem pedig egy audit,ahol legendásak a váltócserés autók.Hozzáteszem a belső kialakítás sem győzött meg igazán egyiknél sem az A6-tól lefelé,bár ott is vannak érdekes darabok a kárpit színében,kialakításában stb.A BMWknek ugyancsak véres a torkuk,a franciák pedig nem értékállók,bár sokat fejlődtek nagyon mind külső-belső kialakításban,de mikor közelről vizsgáltam,összehasonlíthatatlan egy japánnal szemben.
Persze szinte új az autó,ezért nem is jöttek ki még rajta az esetleges hibák,de megkockáztatom,hogy ezen nem is fog.Autópályán isten,városban kiváló,az ülések jól tartanak,és megfelelően kemények,pont olyan ami az én hátamnak kell.Vezettem sok autót sok kilóméteren át,de ez az a fajta,amibe fél év után is szivesen ülök bele egy hosszabb útra,és ez nálam nagy szó.
A Bose hifi gyönyörűen szól,a belső kialakítás,és a fények is nagyon el vannak találva.Sokat járok külföldre kirándulni is biciklivel,a hátsó ülés lehajtásával kényelmesen beraktam kettőt,plusz bőröndöket mindenféle tetőcsomagtartó nélkül,ezt csak azoknak írom akik esetleg az egyterű autókon vacilálnának.
Ízlések és pofonok,de akik hasonló beállítottságúak mint én,és nem márkahűek,azoknak bátran ajánlom,de ha nem veszik az sem baj,legalább nem lesz belőle népautó:)
Hirtelen ennyit tudnék írni,de ha változik a helyzet,akkor frissítem a beszámolómat.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2014
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? quasqai Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2012 (2013)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)