A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2012)

6 2.5L Skyactive benzin, Sportwagon 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

egy elfogulatlan értékelés pro és kontra

Szöveges ítélet

Elfogultságtól mentes értékelés saját példányról (2.5L benzin, 2022 évjárat, kombi, gyönyörűpiros, újonnan véve, jelenleg 61K Km-rel):
- motor: hibamentes, de hosszútávú autópályázások után már előfordult hogy olajat után kellett tölteni (természetesen csak gyári Mazda olaj kerül bele). dinamikája teljesen megfelelő, 7.9mp 100-ig. valós (!) fogyasztás tetőboxszal autópályán négy fővel :7.9L/100Km, tetőbox nélkül, országút:7,6, városban ritkán használva (legfőképp utazásra vettük), olyan 8 körül
- fényezés/kasztni: valóban gyönyörűséges, főleg esti fényben, de nagyon érzékeny, egyszer odakoccantottam a tankolópisztolyt a kasztnihoz, fémig lepattant a festék. Rozsda zéró (!), ajtócsukásnak egyáltalán nincs Wartburg hangja (szüleimnek két Wartburgja is volt :-) ), kár hogy nem tudok hangfájlt csatolni. Viszont pl. eléggé felszaladt a szemöldököm amikor elöször tapasztaltam, hogy esőben motorleállítás után nem hajtja vissza az ablaktörlőt alapállásba, hanem otthagyja az ablak közepén (ez elég gáz).
- belső/infotainment: a tolatókamerának nemcsak hogy nagyon gyenge a felbontása, de mivel fix (nem csukodik be mint egyes más gyártoknál) állandóan tők koszos, ami méginkább rontja a minőségét. DAB rádió csak nyugat-Európában működik, Magyarországon nem (mondjuk ez lehet hogy valami update kérdés). a rendszer tekerős állítgatása tényleg teljesen BMW copy, de ez jó, hiszen így ugyanolyan praktikus is (nem is értem, hogy az újabb BMW-knél már megszűntették ezt és helyette az ostoba képernyőtapicskolást preferálják). A Bose hifitől nem vagyok nagyon lehalva a kis BMW-nk nem extraáras hifije jobban szól. Navigációnál érdekes hibajelenség, hogy párszáz Km után néha előfordul, hogy az úttol amin haladok, kb. 100 métterrel jobbra pozícionálja magát, talán túlmelegszik, nem tudom, mindenesetre vicces, hogy mondjuk egy párhuzamos kis útról próbálja a navigációs utasításokat adni. Annyira ez nem izgat, az esetek 90 %-ában telefontükrözést használok (waze rulez) szóval a gyári navi pihen.
- futómű/egyéb: futómű nagyon finom (de azért a BMW-e jobb, leginkább a kormányzás direktsége), zajszint nem magas, ülések nagyon kényelmesek hosszú távon (tipikusan 1200 Km-t megyünk egyszerre), vezetéstámogató rendszerek (sávelhagyó, adaptív tempomat, stb.) nem túltoltak, teljesen használhatóak, viszont ha pl. a lenyugvó nap nagyon szembesüti a kamerát hajlamos az adaptív tempomat makacskodni. Az aktiv LED világítás elképeszően jó minőségű, egészen jól működik az automata módja is, ügyesen váltogat tompított és reflektor között, meg kimaszkolja a másik járműveket, szóval nem nagyon villognak a szembejövők. A beltér ízlés dolga, nekem nagyon tetszik a kicsit konzervatív eleganciája (sírnék ha egy teszlaszerű kopár műszerfalat (sic!) kellene néznem egy darab tablettel a közepén)
Összegzés: egy MK4-es Ford mondeo kombit cseréltünk le a Mazda hatosra, és szinte minden szempontból jobb mint a Ford volt (noha a vezethetősége a Fordnak is kitűnő volt, a fényezése meg sokkal jobb (nem szebb :-) ). Úgy gondolom, hogy még sokáig marad nálunk, főleg mivel lassan szinte teljesen elfogynak a hasonló kombik a piacról, és csak a böszme SUV-ok maradnak, akkora légellenállással mint a berlini-fal, amit hogy finoman fogalmazzak, nem igazán preferálok. remélem hasznosnak találod a fenti leírást ha esetleg éppen hasonló autón gondolkodsz.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Garage Deltgen, Ettelbruck

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2022
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? mondeo MK 4. kombi, 1.6 ecoboost Következő autója? még sokáig marad
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2012 (2013)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)