Drága kerregő, 2,2 dizel 175Ps Revolution kombi
Szöveges ítélet
Már volt előtte egy céges Mazda6 sedan 2013-as skyactive Revolution 165 Le benzin. Nem volt rossz, de alapvetően nem ment jobban mint a 1.4 Tsi VW jetta 122Le-vel. A formája gyönyörű volt csak a sedanba nem fért bele semmi. Gondoltam legyen egy kombi dízel. Meg is találtam: magyar, céges fullos Revolution, bőr, navi, kamera, Bose hifi stb. Beletettem 55e Km-t, és nem volt semmi komoly baja. Hidegen, városban utáltam a kerregését, rezonanciáját. Jobb hangú mint egy VW cr-tdi, de meg se közelíti a 2.0 hdi járáskltúráját. Autóúton, autópályán királyul megy, de azért ott se az a hű de halk. Folyton figyelni kell a pillanatnyi fogyasztást, mert csak abból derül ki hogy a részecskeszűrő regenerál. A gyári részecskeszűrő kb. 600eFt.
2 fő oka volt, hogy eladtam. 1) Nem találtam hozzá olyan szerelőt akiben jó szívvel megbíztam és értelmes áron dolgozik. 2) ÉS ez a FONTOS: MINDEN csavar és fém alkatrész ROHAD az alján 150 000 Km-nél. A feleségemnek tartunk a városban járkáláshoz egy 2007-es VW -t, ami rozsda mentes 318 000 Km-nél. Én annak idején (1992-ben) 626-os Mazdával kezdtem a MAZDA szeretetet, és ez volt az 5. Mazdám, de egyben az UTOLSÓ is!
3 generáció 6-os Mazda és mind rohad!
Apróság, de undorító, hogy a kormánybőr és a váltó gomb bőr is "lekopott- leszakadt" 130e Km alatt. Újrabőröztettem, de ne már!!! Én biztos, hogy több Mazdát nem veszek. (UI:. Vettem helyette egy Opel Insignia B-t (2018) 1.5 benzint és az elmúlt 5e Km-en boldog vagyok vele, mert CSÖNDES városban- autóúton - autópályán! Az olajcsere 45eFt -OPEL Óbuda- a többit meglátjuk.)
Hibalista
- jobb első alsó lengőkar (a gyári alkatrész 128eFt+ munkadíj)
Ide hordtam szervizbe
Mazda Mirai: 27eFt óradíj, 75eFt az olajcsere, minden drága alapból Motorlajcsere + levegőszűrő csere + pollenszűrő csere + üzemanyagszűrő csere + fékolajcsere összesen 136eFt 20% kedvezménnyel!Olajpumpa lánc csere + olajcsere: 310eFt.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Mazda Mester: Alapban utálja a dízelt, mintha undorodna tőle. Olajcserénél külön kértem, hogy 0W-30 motorolaj kerüljön bele, hát a Castrol címkén amit beragasztottak 5W-30 volt. Ezek szerint a szerelő nem kapta meg az instrukciót. Természetesen a számlán a drágább 0W-30 olaj szerepelt. És ha már a drágább olajat számlázta, akkor abból a gyári 5,5l helyett 6 literről szólt a számla! Bocsánat SZÁMLÁT NEM KAPTAM, csak "Munkalapot".Máskor odaviszem az autót sima olajcserére, és busszal megyek dolgozni, hát látom ám a buszról hogy már használják is az autómat.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 94000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Jetta 1.4 Tsi | Következő autója? | Insignia 1.5 benzin (2018) |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
