A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2012)

6 2.0i 165LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dögös Ford Mustang

Szöveges ítélet

Többször láttam az utcán tekeregni és mindig elcsábított a megjelenésével, tisztára egy Ford Mustang, elhatároztam, hogy a következő autóm a 2012-2015 évjáratú Mazda 6-os lesz!
Mindenképpen használtban gondolkodtam, a legrosszabb befektetés új autót venni, újonnan 10 milla, 4-5 évesen már az értékének a fele és még elég jó állapotban van, onnan lassabban csökken az ára, még ha néha költeni kell rá, de akkor sem dobok ki az ablakon milliókat.
Elolvastam az összes véleményt. Dízelt csak hosszabb távokra ajánlatos használni, különben részecskeszűrő csere, stb... 80%-ban városban megyek, kilőve. Rozsdára figyelni, sok rossz tapasztalat volt rá. A 19-es kerekekkel nagyon pattógós lenne, ami csak Revolution felszereltségben van, elkezdtem hát keresni az Attraction-t.
Nem volt egyszerű hozzájutni, több mint 1 évig vadásztam rá, mire ráakadtam. Mire vártam egy évig? Fekete, benzines, 17-es kerekekkel. Ritka, mint a fehér holló :)
Már kezdtem volna leadni a szerény igényeimből, mire megjelent egy Revolution felszereltségű, bőrüléses, full extrás, de 17-es kerekekkel (19-est lecserélte, mert túl kemény volt, naugye), próbaút, szervízben átvizsgálás, minden rendben, semmi rozsda (azta), jöhet!
Egy év után a következő tapasztalatokról kell beszámolnom:
A megjelenése még mindig egy álom, úgy harap a tekintetével, mint egy rakéta. Nem ülök be úgy, hogy ne dobbana meg a szívem, nagyon eltalálták, az összes irányból tökéletes forma (nézz meg egy Insigniát oldalról...).
Nyilván az alacsony felépítés is kell hozzá, be-, kiszállás mindenesetre megszokható, kicsit olyan, mintha sportkocsiba feküdnél be, az ülések elektromosan állíthatók, hosszabb távon sem fáradsz meg bennük, 180 centimmel, leengedve az ülést is marad még 10 cm a fejem felett, úgy hogy, inkább a hosszabb felsőtestűeket (nevezzünk focista lábúnak) képviselem.
A műszerfal igényes, nagyot ugrottak az előző kiadáshoz képest, buszkapcsoló , piros megvilágítás elfelejtve, de mindig is a fehér színű kijelzőkért voltam oda, pipa.
A váltó kezelése átlagos, nem egy Merci gangolás, de legalább strapabírónak tűnik. Nem tudom milyen a 145 lovas, de szerintem kell a 165, így sem adja vissza a megjelenéséhez társítandó húzóerőt, nincs ülésbe préselő ereje, egyenletesen húz, arra is gondoltam, hogy le van fojtva gyárilag a hosszabb életút miatt, mindenesetre az aknákon áthaladva, még nagyobb sebességnél is meglepően kiforog, sőt a tempomat jobban gyorsít ki, mintha én nyomom, érdekes. Átlagfogyasztása 80% város mellett is 7.1! 90-nél 4.4, 100-nál 4.9, 130-nál 6.8, minek ide dízel, benzines létére nagyon jók a paraméterei.
Tolató kamera éjszaka is jó képet ad, a segítő irányvonalak is hasznosak. A csomagtartóba simán belefér a nagyobb babakocsi, táskákkal, csomagokkal, előző autómhoz képest majdnem beleestem, mikor először pakoltam a végébe, akkora :)
A negatívumok:
A pedálok használata nem ajánlott 43-as lábméret alatt (hölgyek kilőve), így is nagyobb erőfeszítést igényel átlépni egyikről másikra, a kuplungról nem is szólva (hosszú a pedálút, na)
Az A oszlop vastag, körültekintőnek kell lenni zebránál, hogy mindenkit észrevegyél. Navigáció lassú és nem tudok frissíteni, csak 25.000-ért, de egyébként sem kellene, inkább telefont használok.
Alacsony fekvése miatt figyelni kell nehogy fennakadjunk vele.

Összegezve ennél szebb autót nem találni, sőt még évjáratban is a legmegfelelőbb, nekem az újabb kiadás ködlámpák nélkül fura, persze azért örülnék neki :) Dízelt ne vegyen senki, aki városban is menne vele. Benzines is fogyaszt olyan jól, igaz ritka és drágább, de legalább részecskeszűrő probléma nincs vele. Büszke vagyok rá, hogy van nekem.

Hibalista

- Jobb első gömbcsukló kopogott. Újat Japánból kellett volna hozatni 140.000-ért, mivel nem volt utángyártott (azóta már van). Bontott került beszerelésre 30.000-ért, tökéletes állapotban.
- Elektromos tükör télen megakad, kézzel kell rásegíteni.
- Középső kartámasz nyikorog, ha rátámaszkodok.
- Kormányon bőr borítás csere 16.000-ért.
- Start-stop rendszer ritkán működött, de egyszer be kellett bikázni (éjszakára égve maradt a belső térvilágítás) és azóta jó... :)

Ide hordtam szervizbe

Házhoz vittem, megbízható Mazda szervízes volt.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2013
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corolla Következő autója? 6-os persze
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2012 (2013)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)