Az új "szélvész" 6 -os!
Szöveges ítélet
Nem is tudom hol kezdjem. Csalódás, óriási csalódás! 2 évig használtam egy 3 -as sedánt, aminél csak pozitív tapasztalataim voltak, ezért választottam az új 6 -ost. Kár volt.
Már az első pillanattól kezdve észrevettem, hogy hangosabb az autó, mint az általam eddig használt 15-20 gépkocsi. Kezdetben azt gondoltam, hogy én vagyok vájtfülű, de amikor kollégám beült mellém, és megkérdezte, hogy honnan jön ez a szélzaj, akkor már kezdtem gyanakodni.
Annyira zavart a hang, hogy a szervízhez fordultam segítségért.
Először azt a választ kaptam, hogy ilyen probléma még nem fordult elő az új 6 -osnál, és hogy valóban nem természetes a hang, ami az oldalablakok felöl tölti be a teret. Jaj de jó, különleges vagyok, csak nekem van ilyen hangos Mazdám! :)
Állítottak az ajtón, megnézték a kédereket, és már mehettem is.
A problémát azonban nem oldotta meg.
Néhány száz kilóméter "tesztút", fülelés, keresgélés, és ismét a szervízben kötöttem ki. Ekkor azonban, már próbáltam én kezelni a problémát, mert a másik oldal megoldási javaslataival nem telt meg a padlás.
Szóval, vittem magammal hangszigetelő szivaccsíkot, és az általam behatárolt területre beügyeskedték a karosszériás srácok, bár hozzátették, hogy szerintük ez sem hozza meg a kívánt eredményt.
Sajnos igazuk lett, továbbra is süvít a szél 100 felett! Hihetetlen!!! 9 milliós autóról beszélünk, nem egy olcsó kategóriás szekérről. Bár hozzáteszem, hogy alsó-közép kategóriás autóknál sem tapasztaltam ennyire erős szélzajt.
Megelégelvén a öntesztelést, úgy döntöttem, hogy leadom néhány napra a vasat, hogy lehetőséget adjak a szervíznek, azt a rengeteg ötletet megvalósítani, amivel a cirka 2,5 hónap alatt előálltak. (remélem érezhető volt az irónia)
Legnagyobb megdöbbenésemre, már a 2. nap derekán csörgött a telefonom, hogy mehetek az autóért. Gondoltam valami egyértelmű hiba lehett, hiszen mikor leadtam, akkor azt az információs aranymorzsát etették meg velem, hogy a Mazda Motor Hungary -től eljönnek érte, és megbontják az ajtókat. Nem örültem neki, de már minden meoldásba belementem volna, csak megoldódjon a probléma.
Azonban a történet meglepő fordulatot vett.
A szakértő úr, egy rövid próbautat követően, halláspróba alapján megállapította, hogy ez természetes jelenség, ez a típus ilyen, nagyok a tükrök, így nem kívánnak ezzel tovább foglalkozni!
Tessék??? Derült égből gumibot!
A Mazda magyarországi importőre 1 -re osztályozza a kifinomult japán mérnöki munkát, és megbontás, komolyabb időráfordítás nélkül azt a kijelentést teszi, hogy az új Mazda 6 hangos? Gratulálok! Kifinomult ügyfélkezelés! PR -ból 5-ös!
Szóval itt tartunk most!
Az egészre hab a tortán, hogy már 3. alkalommal futunk neki a motorháztető remegésének is, de még mindig nem 100% -os.
Összességében nekem nagyon nagy csalódás az új 6 -os!
Nem szeretném senki kedvét elvenni tőle, hiszen egy szép, kényelmes, nagyon jó motorral és váltóval rendelkező autóról beszélünk, csak láttatni szerettem volna, hogy ennél a márkánál is becsúszhat hiba.
Szeretném továbbra is azt hinni, hogy egyedi esetről van szó, és tévedett a szakértő, amikor a márka egyik zászlóshajójába fúrt lyukat a tenger közepén, mondván azt hogy ez ilyen hangos!
Ezt nem tudom elhinni, és elfogadni!
Sajnálom, hogy szinte csak negatív dolgokról számolhattam be, de nem hagyom annyiban a dolgot, és a Mazda Motor Hungary -nek, illetve a Mazda Europe -nak is leírom a tapasztalataimat, melynek remélem pozitív leképződését szintén megoszthatom majd itt.
Hibalista
- 150km/h felett remeg a motorháztető (természetesen német autópályán próbáltam) - 3x próbálták beállítani, még mindig nem sikerült - 100km/h környékén erőteljes szélzaj jelentkezik mindkét első ablaknál, ami 120-130km/h -ás autópálya tempónál szinte elviselhetetlen suhogássá erősödik. - A navigáció megadta magát, még belépni sem lehetett.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Mirai 11. ker.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
undefined
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Insignia | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
