A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2012)

6 2,2 CD 150 Automata 

Az ítélet értékelése
3,0(3 db)

Az új "szélvész" 6 -os!

Szöveges ítélet

Nem is tudom hol kezdjem. Csalódás, óriási csalódás! 2 évig használtam egy 3 -as sedánt, aminél csak pozitív tapasztalataim voltak, ezért választottam az új 6 -ost. Kár volt.
Már az első pillanattól kezdve észrevettem, hogy hangosabb az autó, mint az általam eddig használt 15-20 gépkocsi. Kezdetben azt gondoltam, hogy én vagyok vájtfülű, de amikor kollégám beült mellém, és megkérdezte, hogy honnan jön ez a szélzaj, akkor már kezdtem gyanakodni.
Annyira zavart a hang, hogy a szervízhez fordultam segítségért.
Először azt a választ kaptam, hogy ilyen probléma még nem fordult elő az új 6 -osnál, és hogy valóban nem természetes a hang, ami az oldalablakok felöl tölti be a teret. Jaj de jó, különleges vagyok, csak nekem van ilyen hangos Mazdám! :)
Állítottak az ajtón, megnézték a kédereket, és már mehettem is.
A problémát azonban nem oldotta meg.
Néhány száz kilóméter "tesztút", fülelés, keresgélés, és ismét a szervízben kötöttem ki. Ekkor azonban, már próbáltam én kezelni a problémát, mert a másik oldal megoldási javaslataival nem telt meg a padlás.
Szóval, vittem magammal hangszigetelő szivaccsíkot, és az általam behatárolt területre beügyeskedték a karosszériás srácok, bár hozzátették, hogy szerintük ez sem hozza meg a kívánt eredményt.
Sajnos igazuk lett, továbbra is süvít a szél 100 felett! Hihetetlen!!! 9 milliós autóról beszélünk, nem egy olcsó kategóriás szekérről. Bár hozzáteszem, hogy alsó-közép kategóriás autóknál sem tapasztaltam ennyire erős szélzajt.
Megelégelvén a öntesztelést, úgy döntöttem, hogy leadom néhány napra a vasat, hogy lehetőséget adjak a szervíznek, azt a rengeteg ötletet megvalósítani, amivel a cirka 2,5 hónap alatt előálltak. (remélem érezhető volt az irónia)
Legnagyobb megdöbbenésemre, már a 2. nap derekán csörgött a telefonom, hogy mehetek az autóért. Gondoltam valami egyértelmű hiba lehett, hiszen mikor leadtam, akkor azt az információs aranymorzsát etették meg velem, hogy a Mazda Motor Hungary -től eljönnek érte, és megbontják az ajtókat. Nem örültem neki, de már minden meoldásba belementem volna, csak megoldódjon a probléma.
Azonban a történet meglepő fordulatot vett.
A szakértő úr, egy rövid próbautat követően, halláspróba alapján megállapította, hogy ez természetes jelenség, ez a típus ilyen, nagyok a tükrök, így nem kívánnak ezzel tovább foglalkozni!
Tessék??? Derült égből gumibot!
A Mazda magyarországi importőre 1 -re osztályozza a kifinomult japán mérnöki munkát, és megbontás, komolyabb időráfordítás nélkül azt a kijelentést teszi, hogy az új Mazda 6 hangos? Gratulálok! Kifinomult ügyfélkezelés! PR -ból 5-ös!
Szóval itt tartunk most!
Az egészre hab a tortán, hogy már 3. alkalommal futunk neki a motorháztető remegésének is, de még mindig nem 100% -os.

Összességében nekem nagyon nagy csalódás az új 6 -os!
Nem szeretném senki kedvét elvenni tőle, hiszen egy szép, kényelmes, nagyon jó motorral és váltóval rendelkező autóról beszélünk, csak láttatni szerettem volna, hogy ennél a márkánál is becsúszhat hiba.
Szeretném továbbra is azt hinni, hogy egyedi esetről van szó, és tévedett a szakértő, amikor a márka egyik zászlóshajójába fúrt lyukat a tenger közepén, mondván azt hogy ez ilyen hangos!
Ezt nem tudom elhinni, és elfogadni!
Sajnálom, hogy szinte csak negatív dolgokról számolhattam be, de nem hagyom annyiban a dolgot, és a Mazda Motor Hungary -nek, illetve a Mazda Europe -nak is leírom a tapasztalataimat, melynek remélem pozitív leképződését szintén megoszthatom majd itt.

Hibalista

- 150km/h felett remeg a motorháztető (természetesen német autópályán próbáltam) - 3x próbálták beállítani, még mindig nem sikerült - 100km/h környékén erőteljes szélzaj jelentkezik mindkét első ablaknál, ami 120-130km/h -ás autópálya tempónál szinte elviselhetetlen suhogássá erősödik. - A navigáció megadta magát, még belépni sem lehetett.

Ide hordtam szervizbe

Mazda Mirai 11. ker.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Insignia Következő autója?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2012 (2013)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)