A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2012)

6 : Mazda6 Sportkombi 2.5 Skyactiv-G Revolution Top 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szamuráj

Szöveges ítélet

Hosszú tanácskozás után választottam a Mazda 6 sport kombit 2.5 benzin motorral.
Egyik barátom elmondása szerint "ez egy kellemes teher egy férfi életében"
Versenyzők között volt a Skoda superb; KIA Optima,Renault Talisman - mindegyik modell esetén szintén kombi.
Mindenképpen benzinest akartam a minden napos városi használatok miatt, így a dízel kiesett a Skoda,Reanult turbó benzinesei is szintén a turbós problémák miatt. Kipróbálva mindegyiket a Superb lenyűgöz a méreteivel, de akkor is egy nagy octavia belülről,túl sok érzést nem vált ki az emberből. A Talisman nagyon szép, de még mindig félnék a franciaságától. A német prémium márkákat hamar kizártam, egyrészt félszámmal kisebbek A4, MB C, BMW 3 és ezért az árért szinte csak alapmodelleket kínál a prémium triumvirátus! Maradt a Mazda és a KIA, nos a KIA Optima hasonló felszereléssel és vezető támogatási rendszerrel stb.. 1-1,5millióval került volna többe 2.0 (165LE) szívó benzinessel.
Kipróbálva a Mazdát szinte azonnal megvett a prémium érzésével és a vezethetőségével. Imádom a hangját az első reggeli startnál már mosolyt csal az arcomra (klasszikus szívó benzines indítás)
idáig 10évet dizeleztem és mondhatni ezzel az autóval is lehet dízelesen autózni - óvatos gázzal 7-7,5 literrel eljárni ami dizelnél még mindig 6liter kőrül van, de az érzésnek ára van - és azt literekben mérik! Vannak furcsa dolgok amiket nem értek pl. ha minden LED akkor az irányjelzők miért nem?
A vezető ülést miért nem lehet mélyebre rakni? Ezek azt hiszem elfogadható dolgok és lehet együtt élni velük, mert nincs olyan, hogy tökéletes, ha van akkor tízen sok / húszon kevés millióba kerülhet. És elektromos csomagtérajtó nélkül és láb lendítésre nyíló csomagtér nélkül is lehet élni. Ahogy 5éve is tudtunk, de azt gondolom ha van helyette egy ráfutás gátló szenzor és csak egyszer kalandozzon el a vezető már akkor többet ért ezer láblendítéses csomagtérnyitásnál. Ne értse félre senki nem vagyok japán autó párti, idáig csak német volt a családban is ,de ezért az árért ez a szolgáltatás igen rendben van!

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2017
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? az új CX9 tetszik
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2012 (2013)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)