A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2012)

6 2,5 revolution top. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A bőrüléses talicska.

Szöveges ítélet

Az autó jó tulajdonságai számomra következők voltak: A teljesítményhez mérten még megvan a kellő motornagyság, így a 194 lóerő az tényleg annyi, és a váltó is szépen teszi a dolgát. Maga a külső és a belső is megnyerő.
Ami katasztrófális és teljesen tönkreteszi a vezetési élményt: a legnagyobb gond, és a szervíz sem igazán tud mit kezdeni vele. Az első fék gyenge, elhajlásra hajlamos, nyekereg, gyári helyett a zimm..man féktárcsa és fékbetét már elég erős, illetve fontos, hogy a fékbetét fékező lemezei quick...ak típusúra legyen cserélve, mert így válik valamilyen szinten elfogadhatóvá, de a nyekergés, kattogás ekkor sem szűnik meg teljesen. A beltér tele van műanyag palackokra emlékeztető burkolattal, ami zörög is rendesen amivel enyhíteni lehet a jelenséget: szilikonzsírral be kell kenni valamennyi illesztést, de ez sem tud 100% lenni. A vezető oldali bőrülés is előszeretettel nyikorgásba kezd a gyári bőrápolóval persze lehet kenni, csak hiába. A futómű (feleslegesen) túl feszes ami miatt azonnal zörögni kezdenek a tárgyak az autóban (főleg 19"-os kerekekkel.) A kesztyűtartóban pl: csak csomagolatlan papírzsebkendőt lehetett tartani, mivel pl:a CD tok már idegesítően zörgött. A legborzasztóbb azonban a vészfékező rendszer amit ki lehet kapcsolni de csak a menüben, és minden elindulás előtt meg kellene tenni.
Szóval ezen rendszer egy szoros előzést már nem enged befejezni, hanem bevágja a féket ahogy érzékeli a közeli szembe jövő kocsit a következményeket inkább nem taglalnám, erre rákérdeztem a szervízben, hogy ilyenkor így viselkedhet-e az autó a válasz némi hát....után igen volt. Ami szintén elképesztő hiba: Az autó fűtött garázsban volt tartva, azonban egy téli napon nem álltam be vele, a szélvédő bejegesedett. elkezdtem leolvasztani, igen ám, de a szélvédőre csak középen fúj levegőt a rendszer, merthogy csak ott van fúvóka, úgyhogy mikor a szélvédő középén leolvadt oldalt dőlve vezethettem, hogy kilássak a kocsiból. Úgyhogy mindezen remek tulajdonságok miatt, illetve megunva az állandó küzdelmet a nyekergő, zörgő hangokkal megváltam az autótól. Hatalmas csalódás, hogy a mazda nem követi el azt a hibát, ami sok autógyártó, hogy megbízhatatlan túlságosan felhúzott túlbonyolított motorokat csinál, azonban sok más hibát igen, ami miatt a vásárlónak csalódnia kell. Sajnos más gyártónál se jobb a helyzet, Sőt! Új autót biztos hogy nem veszek nem vagyok kiváncsi a szépen becsomagolt alapvető hiányosságokkal küzdő selejtes árura, amiben a lényeg ki van spórolva, helyette van benne mindenféle haszontalan vacak.

Hibalista

- Első fék elhajlott, továbbá elinduláskor kattan, erősebb fékezéskor nyekereg. Minden recseg ropog a beltérben az igénytelen (műanyag palackokra emlékeztető) műanyagok miatt. A bőrülés is néha nyekereg. Navigáció, nem elromlott, hanem olyan silány, hogy olykor a szántóföld közepén mutatja az autót. Hiába tesznek rá frissítést.

Ide hordtam szervizbe

Cegléd. Szakmai hozzá nem értés, ügyfél gyenge elméjűként kezelése. Csak egyszer vittem. A meghajlott féktárcsát elviszik felszabályozni, arra a kérdésre, hogy nem lesz-e nyekergős a fék letagadják, azt mondják, hogy úgy megcsinálják, hogy nem. Ezután mikor vissza kapja az ember nyekergősen hiába reklamál......ráadásul a szuper javítás után ha az autó hosszabb-rövidebb ideig tartóan egy helyben állt akkor az elinduláskor rendre kattant valami az elülső féknél, senki nem tudta megoldani ezt az idegesítő jelenséget bárki is nézegette. Persze nem is mentem oda soha többet.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Miskolc. Itt már jobbak, annyiban mindenképpen, hogy belátják, hogy a gyári első fék alul méretezett és hajlandók a gyárinál erősebbet is feltenni.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2020
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10
Megbízhatóság (4) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás l
Előző autója? focus Következő autója?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2012 (2013)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)