A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2008-2012)

6 Sportkombi 2.0D Te Plus 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Szeretlek is + nem is

Szöveges ítélet

Megpróbálok annyira objektív lenni, amennyire csak lehet.

Az egész autó férfias, kivéve a cicás design-t. Következőkre gondolok: erő kell kuplung kinyomásához, taposni kell a féket, a váltó fémesen kattan, a kormányt parkoláskor izomból kell tekerni, kemények az ülések, ráz a futómű (de sohasem pattog), a motort lehet pörgetni, nagyon jól szól a hifi. Nem városba való darab. Országúton, de még inkább autópályán viszont felemelő érzés vezetni.

Sajnos engem már 3x hagyott cserben az autó. Az assistance szolgáltatás kritikán aluli, két alkalommal egyáltalán nem segítettek, inkább csak hátráltattak, saját pénzemen kellett megoldani a hazaszállítást, pedig 250 km-re voltam az otthonomtól.

A szervízek sok esetben nem értenek az autóhoz, nálam pl. előfordult, hogy DPF "javítás" után 10 km múlva ismét megállt alattam az autó (az assistance ekkor sem segített). Volt olyan is, hogy csereautóként egy 15 éves 60 LE-s, belül tiszta kosz modellt kaptam, természetesen klíma és sok egyéb más extra nélkül a 35 C-os nyári melegben... Mára már azonban találtam egy hozzáértő szervízt.

Az alkatrészek árai egy szintben vannak az európai prémiumgyártók áraival, erre jobb lelkileg is felkészülni, nehogy a pénztárnál kelljen az embert a padlóról felmosni.

A főbb (mások által nem említett) negatívumok:
1. kb. 150 km-enként a DPF elkezd dolgozni, erről az autó nem tájékoztat, csak a pill fogyasztásmérőn lehet látni. Ha az ember városban kapja el ezt a tisztítási ciklust, nyugodtan számolhat 12 literes fogyasztással. Én 80%-ban autópályázom, mégis gondjaim vannak a rendszer működésével. Köv autómban remélem nem lesz ilyen rendszer.
2. Télen 0 C alatt nagyon nehéz a váltót kezelni, amíg az olaj fel nem melegszik valamelyest.
3. CD nem áll meg akkor, ha az ember kihangosítón beszél.
4. A Bluetooth kihangosító hangminősége ugyan jó, de rendkívül buta, nehéz a programozása, 2 havonta elfelejt mindent.
5. Nincs USB bemenet az erősítőhöz, csak AUX van.
6. Nincs pótkerék (helyette van mélynyomó).

Visszaolvasva elég negatív lett a cikkem, de ennek ellenére szeretem a kocsit, mert "nagyon egyben van", még most sem zörög semmi, minden úgy néz ki, mintha most hoztam volna ki a szalonból.

Hibalista

- 2 x dízel részecske-szűrő - 1 x szervokormány

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2008 (2008)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)