A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2008-2012)

6 2.2 dízel 185 LE GTA 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mint a dögös csaj, aki megtanult főzni

Szöveges ítélet

Pozitívumok:
Az autó gyönyörű, a váltója remek, a legjobb amivel eddig dolgom volt 20 éves pályafutásom során. Ha éppen megy, akkor vezetni jó, bár a futómű kifejezetten kemény a "kiváló" magyar utakra. A ráncfelvarrásnál ezt állítólag javították. Az ülések kényelmesek, bár az állítási lehetőségek korlátozottak. A motor halk és kulturált, legalábbis dízel vonatkozásban, valamint erős, és nyomatékos, de a gyárilag megadott fogyasztásokat nyugodtan el lehet felejteni: városban 7.5, országúton 6.5-7, vegyesben inkább 7, pedig könnyű lábbal nyomom. Ráadásul a fedélzeti komputer csal, méréseim alapján 0,4-0,5 l-rel kevesebbet mutat a ténylegesnél.

Butaságok:
A gyári gumik eléggé peresek, aki teheti tegyen rá tömlősebbet. Ezt persze nehéz kivitelezni, mert az exportőr nem támogatja. Hihetetlen, de igaz: az autót GPS-szel, és tetőablakkal kívántam megvenni, de az eladó tájékoztatott, hogy Magyarországra ilyet nem szállítanak, mert az osztrák központ döntése alapján az itt lakóknak nincs ezekre az extrákra szükségük.

Idegesítő dolgok:
A DPF, amikor bekapcsol (márpedig kb. 300 km-ként ezt megteszi), a fogyasztás legalább 1 l-rel megnő. Ilyenkor elvileg 2000-es fordulaton kellene üzemeltetni folyamatosan félórán át, de ez a bp-i forgalomban a lehetetlen esemény. Hasonlóan idegesítő, hogy a reflektort semmilyen módon nem lehet teljesen kikapcsolni, még "off" állásba kattintva sem. A biztonsági öv be nem kapcsolására figyelmeztető hang iszonyú bosszantó. Hasonlóan bosszantó a parkolóradar visítása elől és hátul egyaránt. Pótkerék nincs, helyette defektjavító készlet van. Volt "szerencsém" használni, éppen szilveszterkor: semmit nem ér, viszont 40 E Ft-ba kerül, ha a szervizben rendeli meg az ember. A szerviz egyébként is drága.

Röhejes dolgok = asszisztencia:
Kedves, német akcentussal beszélő női hangok a telefonban, de amatőr, nem ügyfélközpontú szolgáltatás. Ennyi pénzért ez ma már kevés. Ha valaki Mazdával külföldön bajba kerül akkor két választása van: az asszisztencia szervezi meg a trélert, vagy saját maga. Szakmai segítséget nem nyújt.

Összefoglalva:
A pénzt egyelőre nem érte meg: A Vectra sokkal ár/érték arányosabb volt a maga darabos módján, de még változhat a véleményem, mondjuk 50.000 km után. Végül is céges autó.

update 40.000 km

Nos, megváltozott. Az elmúlt 20.000 km során semmilyen probléma nem merült fel. Az autó tette a dolgát, a fogyasztás stabilizálódott, a komputer 6.4-t mutat (ami a valóságban 6.8, de még így is kiváló). Az elmúlt 40.000 km során az egyetlen probléma a már említett akkumulátor csavar volt, de az is a szervíz figyelmetlensége miatt. A véleményem pozítív irányba változott.

update 100.000 km
Az autóval semmi baj. Minden működik, precízen megy, semmi nem zörög. Nagyon jó autó.

Hibalista

- -Nyikorgó ülés (már 0 km-nél, garanciálisan javították) - -Akkumulátor negatív pólusáról kimenő kábelt rögzítő csavar (24.000 km-nél, a kötelező szerviz után, azóta semmi. -

Ide hordtam szervizbe

Mazda Autó Óbuda Szimpatikusak, és segítőkészek.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Vectra 1.9 CDTI Következő autója? újMazda6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2008 (2008)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)