Mazda forever!
Szöveges ítélet
5 éves korában vettük, 34000km-mel, 3 év Mazda kereskedői garanciával. Ez már elmond mindent. 1.8 benzin TE Sport kivitel.120LE. Semmi extra, teszi a dolgát. Vásárlás után, természetesen lecseréltettem mindent. Szűrők, szíjak, folyadékok.
Igaz, hogy soha nem vártam meg a 20.000 szervizt. Mindig mindent 10-12000km-ként cseréltettem. Egy szerviz max. 20eFt-volt. Rozsda semmi. Pedig sokat járt Ausztriában. Mindegy, hogy -20 vagy +40, mindig mindenhol elindult. Soha nem hagyott cserben. Tágas az utastér, elöl-hátul egyaránt. A csomagtartóba csak az nem fér be, amit nem akarsz. Mivel utálom ha egy autón vonóhorog van, így a család bővülésével a tetőcsomagtartót választottam. Így egy kicsivel többet kért, de nem érdekelt. Városban simán bekapja a 9L-t, de autópályán, a megengedett legnagyobb sebességgel, telepakolva, klímával sem tudtam a fogyasztást 7 fölé vinni. Futóműve pont annyira feszes, hogy a gyári 17-es kerekek nem akarják a fogtömést kiverni. Inkább kényelmesnek mondanám. Nem egy izomgép, de többre becsülöm az üzembiztonságot a teljesítménynél. Made in Japan. A család tagja marad.
Hibalista
- Akkumulátor csere, nem csoda 9 évig bírta, bal első tompított izzó, szintén 9 éves, évente egyszer hátsó rendszámtáblaizzó.
Ide hordtam szervizbe
Mazda szerviz, független szerelő, miután a gyári szerviz pofátlan lett.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 34000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 307 1.6 benzin | Következő autója? | nem tudom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
