A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2008-2012)

6 2.5 GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mászkálós

Szöveges ítélet

Az autót a feleségem vette még mielött a megismertem, de nem hibáztatom, hiszen megboldogult édesapja nagy Mazdás volt. Sajnos nem tudta, hogy ez inkább ford mint Mazda.
Az autó vadonat új volt, 2.5-ös 180 lóerős bőrős fullos autómata, 18-as kerekekkel navin kívül tényleg minden jóval. Az ára is elég jó volt, hiszen 5 év teljeskörű garanciával is csak 40000 dollár volt ami az akkori forintban számolva körülbelül 8 milliónak felelt meg. Ez ma már inkább 10 lenne de még úgy sem rossz.
Vancouverben élünk, itt minden tiszta hegy-völgy, és a legtöbb az legalább akkora mint az érdi emelkedő. Ebből eredendően ide kell a nagy motor is meg a jó fék is.
A motor egy változó szelepvezérléses 4 hengeres. Nyomatékosnak nem mondanám, de azért boldogul. Igazán a hegyi szerpentinen négy embererrel szokott eszembe jutni a jó kis 528i BMW-m ami ez elött volt, de egyébként úgy rendben van 4000 felett szinte már egész jól megy ha jól kapom el a ritmust a lábammal.
A váltó ha nyugottan közlekedek és előre látóan adagolom a gázt egész jó, de a manuális után azért volt egy-két torpanásos rántásos pillanat amikor vagy túl mélyre nyomtam a pedált vagy későn vettem el a gázt. Van manuális állás is ami előzésnél jól jöhet, de azt itt sokat nem lehet, szóval ritkán használom.
A futómű elég jónak mondható, eléggé nagyokat lehet vele veretni kanyargós úton, de azért ugyan ez hátsókerék hajtással mókásabb lenne.
Egyelőre minden gömbfej, gátló, lengőkar az eredeti, pedig az utak azért közel sem tökéletesek és a 19/235/40 (a 18as kerék maradt télre) ezért nem egy enyhítő körülmény. Az is igaz hogy vallásosan kerülöm a kátyukat, aknatetőket.
A fékek teljesen jók, az első betétek most lettek cserélve elöször (67000-nél) a többi maradt a régi. A gumik is most mentek a kukába, most Pzero Nero-kat kapott négy évszakos helyett.
A kormány az irányváltásra alkalmas, de azért még peres gumikkal sem valami kommunikatív.
Vezetni az autót körülbelül olyan mint egy passatot, nem egy nagy kaland de legalább megbíható.
A fogyasztasa városban 11-12 autópályán vagy városon kívül el van 8 literrel, sőt talán lejebb is lehet küzdeni, de küzdjön ezzel a nyavaja.

Azért van egy-két dolog ami idegesítő. Például ki hallott már olyan autóról ebben a kategóriában, aminek nem lehet behajtani a tükrét? Na ez olyan. Már két tesztoszterontól túlfűtött úriember le is bombázta róla a bal oldalit verekedés közben a konditerem elött. Ez a bunyó 300 dollárjukba került, de legalább vállalták a felelőséget.
Az autó nem zörög viszont bizonzos zenéknél a jobb első ajtó felveszi a basszusnak köszönhető rezonanciát és hangerőtől függően kicsit vagy annál egy kicsit jobban ciripel. Ettől simán agyfaszt kapok. Az ajtó nyílások körűlötti műanyagok könnyen karcolódnak. Nincs memória a motoros ülésen ami azért néha nagyon jó lenne. A rendszeres bőrápolás ellenére is, azért korosodnak az ülések. Nem vészes, de azért látszik. A festék eléggé vékony a karosszérián, ezért hiába nagyon ritkán pályázunk, azért kavicsfelverődés van egy pár.

Alapvetően azért egy szép autó, nagy csomagtartóval, elfogadható erővel kényelemmel és minőséggel. Ha megint autót veszek lehet, hogy inkább valami mást veszek, de amíg nincs nagy baja addig marad.

Hibalista

- Katalizator utáni tűzkarika nem tömített rendesen, a tető és az oldalsó rész találkozását eltakaró műanyag egy patentja eltörött.

Ide hordtam szervizbe

Metrotown Mazda. Szarházi rablók, ha hülye vagy lehúznak. Az olajcseréket meg nehéz lenne osztályozni.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 68000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? e39 Következő autója? legalább 300 ló
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2008 (2008)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)