A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2008-2012)

6 SportKombi 1.8TE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Logikus döntés eredménye

Szöveges ítélet

Az első új autóm.

Mivel a mai dízelek bonyolultsága hosszú távon okozhat meglepetéseket, ezért csak benzines modellek jöhettek szóba.
Nem is beszélve arról, hogy végre csönd legyen az autóban!
Az árak, paraméterek, népítéletek, statisztikák mutattak az új Mazda6 irányába.

Mivel nincs igényem Streetracing matricára, megelégedtem a 1.8-as motor nyújtotta szolgáltatásokkal (Láncos vezérlés, 120LE, 164Nm). Le kell szögeznem, hogy így utólag sem csalódtam benne. A mindennapi igényeket abszolút kielégíti, minden forgalmi szituációban, annak ellenére, hogy 1800-2000 körüli fordulaton nem próbál meg gerinctörő mutatványokkal brillírozni. Normál használatban ritkán jár a fodulatszámmérő 2500-3000 fölött. Autópályán azért beleférne egy hatodik fokozat, bár a motor hangja koránt sem tolakodó. (140-nél meg úgysem megyünk gyorsabban)

Az autó komfortjára a 17"-os kerekel ellenére sincs panaszom. (És hogy kanyarodik :)) A TE felszereltség elemei minden igényemet kielégítik.
A helykínálat bőséges, mind elöl, mind pedig a hátsó sorban. A csomagtartó is nagy és jól pakolható. Az egy mozdulattal síkra hajtott hátsó ülésekkel 195cm hosszú raktert kapunk, tehát még lakóautónak is alkalmas lehet.

Bár az elmúlt 5-10 évben nem volt szükségem pótkerékre, azért legalább egy mankókerék beleféhetett volna a csomagba a defektjavító mellé.
Utólag nem volt érdemes ~70-80.000HUF-ot kiadni érte, így elfoglalta helyét a téli garnitúra egyik kereke.

Az eddigi 9 hónap és ~20.000km alatt kapcsolatunk felhőlenül alakult (hiba természetesen nem adódott). Az átlagfogyasztás 6.6L/100km. ( ld. http://www.spritmonitor.de/)

20.000km:
A szervíz nem okozott meglepetést. Olajcsere, fél liter hűtővíz utántötés; ennyi.

40.000km
Olaj és szűrők, +2év garancia. Továbbra is ennyi. :)

60.000km
Fékfolyadék csere. Olaj és szűrők. Még mindig csak ennyi. :)

72.000km
Olaj és szűrők. Csak ennyi. :)

84.000km
Olaj és szűrők. Továbbra is ennyi. :)

Hibalista

- Nothing. :) - Remélem így is marad még egy darabig.

Ide hordtam szervizbe

Mazda Zakar

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 84000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Ford Galaxy TDI 2003 Következő autója? Egy darabig még együtt maradunk. :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2008 (2008)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)