A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2008-2012)

6 MAZDA 6 2.0i TE Plus + LPG  

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Jó lenne, ha ...

Szöveges ítélet

Szerettem is meg nem is!Dízel vagy benzines dilemma előtt álltunk vásárlás előtt. A benzines mellett maradtunk, mert a dízel előbb vagy utóbb sokba kerül sajnos a várható drága szervizelési költségek miatt (kettős tömegű lendkerék,stb.)Egyszerűbb egy kiforrott benzines technika. Az 1,8 motor gyenge a 2,5 sokat fogyaszt maradt a 2.0 literes benzin motor ráadásul autógázzal. Alapvetően egy megbízható kulturált autó, de nem vált be igazán. Ami nagyon pozitív volt benne az utazási költségek. Autópálya használattal szabályosan 130-140 körül 9 liter autógáz vagy 7,4 benzin fogyasztás. 160 tempónál 10 liter körüli gáz fogyasztás 8,5 benzin fogyasztás.A hosszabb utakon is kényelmes vele utazni, az ülések, klíma, tempomat jó. Menetzaj nem sok, kellően stabil.Sík terepen egész jó menet tulajdonságok,dinamikusabb mint a dízel verzió vagy a 2.0 tdi motorok hasonló kaszniban (mondeo,passatt,insignia). A mazda legfeltűnőbb pozitív tulajdonsága az alacsony légellenállása és ezáltal gurulva is nagyon jól lehetett használni.Ismerős utakon, városban jelentősen lehet csökkenteni a fogyasztást. Tetszett a belső tér tágassága ( 3 gyerekülés hátul+ sok csomag nem gond). Ami nem igazán tetszett, az erősen szubjektív.Hegyes téli utakon hiányzik az összkerék hajtás és nagyobb nyomaték. A csalódást első sorban a szervizelés okozta.Azt hiszem nem találtam meg a megfelelő szervizt ahol a gáz rendszerhez is értenek. A gáz üzemről még néhány tudni való amit érdemes tudni. A gázzal történő autózás sokkal olcsóbb mint a benzin vagy dízel.Viszont a gáz használathoz érdemes üzemanyag adalékot tenni.Nem szabad gázt tankolni csak normális kutaknál! Csak gáz használatnál számolni kell némi olaj fogyasztással, ami benzinnel nincs, a gyertyákat 40.000 km-ként cserélni kell. Keresni kell egy jó szakembert.Nekem sajnos nem sikerült

Hibalista

- Önindító, de csak tisztítani kellett.A többi javítás csak a maximalizmusomból ered és a szerelő véleményére hagyatkoztam.Fékek cseréje elöl-hátul betét és tárcsák, kuplung kinyomó csapágy, kerékagy csapágy.

Ide hordtam szervizbe

Mazda Szabó GyöngyösKorrekt, ügyfélbarát de hiányzik a szakértelem legalábbis véleményem szerint

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 105000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? mondeo Következő autója? 504
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2008 (2008)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)