A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2008-2012)

6 2.2 CD185 GTA Kombi 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Játszós autó nagycsaládos apukáknak

Szöveges ítélet

Az előző két autóm is dízel hatos kombi volt, és nem esett nehezemre újra ezt választani, mivel nagyon megszerettem ezt a típust. Még igencsak az elején vagyok az újnak, de pár dolgot talán érdemes már most leírni.
Az új 2200-as dízel motor 185 LE-vel félelmetesen jó, és már most bejáratós idejében is egy literrel kevesebbet eszik, mint az előző. A fogyasztásról 10 ezer kilométer után azért árnyaltabb képem van, ha kihasználom, amit tud, akkro bizony inkább 7,5, viszont szigorúan sebességhatáron belül autózva közel van a 4 literhez(!). Váltó és kuplung remek, menetteljesítmény messze túl van azon amit normál körülmények között bárki kihasználhat. A felszereltség pazar, bixenon kanyarfényszórók, sávfigyelő rendszer, új BC kezelési rendszer (CF-Net), végre van automatikusan sötétedő tükör, és nem kell kötelezően használhatatlan navigációt venni a magas felszereltségi szinthez. Az ülések talán még jobbak, mint az előzőben, és a GTA bőrkárpit is tetszik. Remek, hogy a csomagtér roló felnyílik az ajtóval (tényleg, ezt miért nem tudja az összes kombi?), a hangvezérléses bluetooth kihangosító zseniális, még akkor is ha gyakorolni kell az elején a számok kiejtését (Érdekes, hogy minden mást azonnal megért), szuper, és praktikus is a gombos indítás, állítható a kartámasz (cserébe beleér a behúzott kézifékbe). Végre van aux bemenet a gyári BOSE hifihez, ami fényévekkel jobban szól, mint az alap. És rendesen töröl végre az ablaktörlő a J1 előtt is. Persze van benne még minden földi jó, ülésfűtéstől tempomaton át első-hátsó parkszenzorokig, de ezek már a korábbi modelleknél is elérhetők voltak. A GTA spoilerezése illik a 185 LE menetdinamikájához. Új DPF rendszer van, és ennek örömére van dupla kipufogó is. Pluszba csak levehető vonóhorgot, ALPINE tető DVD-t és állófűtést rendeltem. Viszont ami továbbra is érthetetlen, hogy miért nincs hűtött kesztyűtartó, miért nincs elég tárolóhely az apróságoknak, miért nincs legalább mankókerék (csak egy javítókészlet van helyette, szinte semmire sem jó), miért ragaszkodik a mazda a gagyi kijelzőhöz, miért nem rendelhető a nagyméretű érintőképernyős vezérlés, és miért nincs még mindig automata váltó? Ízlésbeli kérdés, de középkonzol szerintem igencsak a kategória alja, és a GTA ködlámpa keretei is úgy néznek ki, mintha direkt gagyi műanyag kinézetet akartak volna adni neki. És egy 10 milliós listaárú autóban legyen már gázos motorháztő emelő teleszkóp! A sávtartás segítő rendszer (RVM) igen szofisztikált dolog, és az első benyomások csaltak, tényleg nagyon jól működik, nemcsak azt figyeli van-e a holttérben valami, hanem azt is hogy az közeledik, távolodik-e, és csak akkor csipog, ha az irányjelzőt bekapcsoljuk, egyébként csak fényjelzést ad a megfelelő oldalon.
A kormányzása továbbra is igen közvetlen a kategória társakhoz képest, viszont alacsony sebességnél a szervó sokkal jobban felpuhul, majdnem egyujjas lesz, az előző generációhoz képest, ami szintén kellemes változás. A 18-as felnik szépek, de nem magyar utakra valók, még a felni peremvédős Dunlop gumikkal sem.
Szóval egyenlőre a benyomások nagyon pozitívak, bár pár apróságot igazán megoldhattak volna végre)

Lassan négy éves lesz, már 160000 van benne, és hamarosan leváltom (igen, megint egy Mazda 6-ra, most már a negyedikre 2004 óta), ezért kiegészítettem a hibalistát. A fogyasztás, 6,5-7,5 között ingadozik, de országúton szigorúan betartva a korlátozást továbbra is tudja a 4 litert, és a feleségem autópályán ment már egy tank gázolajjal 1100 km-t. Az én lábam nehezebb. Ennyi km után is meglepően jó állapotban vannak a belső kárpitok, a bőr sehol sem kopott ki, egy belső takarítás után csak a vezetőülés bal peremén lévő gyűrődések árulkodnak a használatról. Összességében nagyon megbízható, sok mindent kibíró autónak bizonyult, trélert húztam vele időnként, meg se kottyant neki, ez erő még mindig vele van. Három gyerekülés elfér benne hátul egymás mellett, és a csomagtartó is elég nagy, hogy 5 fős családommal nyaralni menjünk vele. Bejött, újra hatost veszek, de most már automatával.

Hibalista

- 86000 km - a turbo és intercooler közötti gumicső elrepedt a bilincsnél. (garanciában) - 90000 km - JH biztonsági öv visszajelző kapcsolója meghibásodott (garanciában) - 100000 km - vezérműlánc csere, mert megnyúlt (garanciában)

Ide hordtam szervizbe

Mazda Győr

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2009
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? CD 143 TE Kombi Következő autója? 6 Sportkombi CD175LE Revolution Automata
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2008 (2008)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)