Dögös sportkombi
Szöveges ítélet
Újonnan kezdtem használni, 3 hónappal ezelőtt. Azóta 5500 kilométert sikerült beletennem, eddig hiba mentesen (még jó).
Összességében egy jól összerakott autónak tartom sok ötletes aprósággal, erős, takarékos motorral, gyönyörű külső formatervvel, kicsit "japános belsővel" és persze néhány számomra idegesítő aprósággal.
Számomra negatívumok:
-járó motornál nem lehet nyitni a csomagteret (részben jó, mert pirosnál nem tudják kinyitni)
-nem lehet beállítani a központi zárat, hogy elinduláskor lezárja az ajtókat
-apró zörejek a futóműből és a belső térből már ennyi km után is
-váltó: hideg olajjal 1-est és a 2-est elég nehezen veszi, néha roppan
-ablakmosó erőtlen, nagy sebességnél nem sok jön a szélvédőre
-ülés nekem kicsit kényelmetlen
-ülésfűtés kétállású billenyőkapcsolója nekem gagyinak hat
Ezek nem vészes dolgok, a pozitívumok mellett szinte eltörpülnek:
-praktikus a visszagurulásgátló
-sportos futómű
-nyomatékos motor
-tágas beltér
-praktikus hátsó ülés előredöntés a csomagtartó felől
-az esőérzékelős ablaktörlő jól beállítható az eső intenzitásához
-felszereltség a TE Plusban szerintem bőven elég
Hibalista
- Eddig még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Óbuda
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 320D | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
