A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2008-2012)

6 2.2 CDVi Sportkombi  

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Báránybőrbe bújt farkas

Szöveges ítélet

Alapvetően az Audi A4 Avant, a BMW Touring, a Honda Accord Tourer és a Mazda 6 Sportbreak között ingadoztam. Végül a tesztvezetések után a számomra ár-érték arányban legmegfelelőbb Mazda6 mellett döntöttem, a 163 lovas új dízellel. Ez még a legmagasabb felszereltséggel (itt Luxemburgban Sport Sap-nak hívják) is 10.000 euróval olcsóbban jött ki mint egy közepesen telepakolt Audi.
Az autó kinézete nagyon sportos, a gyöngyház fehér szín a sötétített üvegekkel, 18-as felnikkel, alu pedálokkal, spoilerekkel még most is megdobogtatja a szívem.
Korábban csak benzines autót vezettem így elég szokatlan a remegés, amit alapjáratnál a kuplungon és a váltókaron érezni.
A motor hangja elég traktoros (morgós) a gyorsításokkor, de ebből a nagyon jó hangszigetelés miatt nem sokat hallani az utastérben.
A 360 nm nyomaték tökéletesen elegendő, 2000-es fordulattól úgy lő ki az autó mint a puskagolyó, bár ezt a turbólyuk dolgot még szoknom kell.
Az átlagfogyasztás az első 800km-en 7,4 liter körül alakult, most 6,5-7 liter között mozog, de mentem már vele 6 literes átlagot is tartós tempomattal autópályán.
Összességében az autó nagyon csendes, nincsenek belső zörejek csak nagyobb tempónál van némi szél- és gördülési zaj, bár utóbbi részben az erősen peres guminak is köszönhető.
A futómű kemény és a 18-as felnik miatt nagyon vigyázni kell az úthibákkal (már nyugat-Európa útjai sem a régiek) és a fekvőrendőrökkel, viszont a kanyarokban meg se moccan, mintha sínen vezetnék.
Nekem kimondottan tetszik a narancs-kék világítású műszerfal, kényelmesek a bőrülések, kézre esik és jól kapcsolható a váltó, továbbá a Bose hi-fi is szépen szól.
Hogy negatívumokat is mondjak:
- a belső visszapillantó tükör sokat kitakar a látótérből, ami már eleve nem túl nagy a vaskos A oszlopok miatt,
- a CD-k váltása csak a kormányról lehetséges, és sok más adatot is csak a kormányon lévő gombokkal lehet elővarázsolni,
- nincs külön idő kijelzés,
- a navigációs szoftver elavult és még mindig nincs benne kelet-Európa,
- a tolatóradar elöl és hátul is túl érzékeny, elég idegesítő, amikor piros lámpánál pityeg, ha szerinte közel állok az előttem lévőhöz (az asszony szerint tényleg közel állok :-)),
- ajtók nem záródnak automatikusan elinduláskor,
- gagyi, fautánzatú, karcolódó műanyag betét fut végig a konzol alsó peremén és a két első ülés között, amin minden ujjlenyomat meglátszik.
Sajnos volt egy villám látogatásom is a szervizben, mivel a bal hátsó lámpa számomra érthetetlen módon kilazult (valószínűleg a rázkódástól) és lógott kifele a karosszériából. Szerencsére ezt soron kívül pár perc alatt orvosolták.

Hibalista

- Fentebb említett hátsó lámpa gariban javítva.

Ide hordtam szervizbe

Mazda Pirsch Luxembourg

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corolla 1.6 vvt Következő autója? előbb ezt amortizáljam le
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2008 (2008)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Yakuza jo gyereknek álcázva

6 2,5 gta sportkombi - 2008
1999.11.30 5000   4,5

12 év, 650.000 km 4 db Mazda6 volánja mögött

6 2.2 D - 2010
2015.02.08 180000   5,0

2.Énergiekus családi autó dráááágaaasszááááágoooooom

6 2,2 CD TE Plus 163LE - 2009
2018.11.28 51550   -

A japán válogatott középpályása

6 2.2 CD TE Plusz 163 LE - 2009
2012.12.11 60000   -

A szerelemautó

6 2.0i te plus - 2008
1999.11.30 5000   -

A szerelemautó 2.

6 2.0i TE plusz - 2008
2010.06.08 50000   4,0

A szépség diadala a józan ész felett, avagy XX századi vas

6 2.0 CD TE - 2008
2010.02.11 33000   3,0

Autókat Japánban gyártanak

6 Sportkombi 2.2 CD TE Plus - 2011
2012.12.18 15000   3,0

Az álomautóm

6 2.0 benzint TE Plus - 2008
2014.01.16 95000   4,0

Az általam elérhető Lexus

6 2.0 TE - 2008
2009.03.07 1000   -

Azt,ami MAZDA! szeretni lehet...!

6 MAZDA 6 SPORT 2.0 CD GTA /dízel 140 LE - 2008
2012.12.30 91000   3,5

Azért ez sem tökéletes

6 GTA Sportkombi CD 140 - 2008
2010.03.24 34000   5,0

Drága mulatság olcsó munkaeszköz

6 1.8 - 2008
2008.07.19 8800   2,3

Dögös sportkombi

6 2.2 CD 129 TE Plus - 2011
2012.02.19 5500   -

Egy élvezetes tuningolható dízelkályha

6 2.0 Dízel GTA - 2008
2010.08.09 79000   -
1 | 2 | 3

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)