A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2008-2012)

6 2.0 TE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az általam elérhető Lexus

Szöveges ítélet

Bár mégcsak két hónapja az enyém, mint korábbi Mazda 3 tulajdonos úgy érzem, hogy van megfelelő összehasonlítási alapom és nem kell 100.000 kilométert megvárnom a megfelelő ítélet meghozatalával.
Tehát: A kocsi tényleg nagyszerű, szerintem kategoriájában, beleértve az un. prémium márkákat is talán a legjobban vezethető. Ezt azért merem bátran állítani, mivel a vásárlás előtt kipróbáltam pár másik márkát is. A BMW 3 talán még dögösebb,direktebb, de keményebb, kisebb és puritán belülről, valamint darabosabban vezethető. Az Audi 4 belseje szebb, azonban nem annyira sportos és kicsit öreguras. A Honda Accord elegánsanabb belülről, szépen összerakott, azonban kisebb és ballonos kerekei nem túl sportosak(igaz itthon nem is koppan a keresztbordákon mint a Mazda). Mercit és Toyotát nem volt módom próbálni, a francia és olasz középkategória a mínőség miatt szóba sem jöhet, a Volvo és Saab kifutó modelljei pedig elavultnak hatnak.
Visszatérve a 6-oshoz, a vezetői pozició nagyon jól beállítható, az ülések kényelmesek és tartanak oldalról. Remekül működik a váltó, a kocsi egyenletesen gyorsul, bár alul gyenge. Nem tudom, hogy a dupla kipufogó teszi-e, de kellemesen sportos hangja van kigyorsításkor. Sajna a fék nem a legjobb, szerintem az az autó leggyengébb pontja(de ez csak ráérzés és téli gumival, mérni nem mértem). Kicsit zavar, hogy néha zöttyen a kasztni a kézikék kiengedésekor és rövid, lassú tempónál történő fékezéskor.
Én bírom a kék-piros műszerfalat és a beköszönést...:-) Hátra nehéz kilátni, de parkolóradarral megoldottam. Jók az egyéb kütyük (CD tár, behajtható tükrök, elektromos ablakok alapáron), viszont a pótkereket az egyik nyárival oldom meg, mivel nem bízom a defektjavítóban. Egy haverom mesélte, hogy az RX 8-asnál nem működött és mivel már nem gyártották a kérdéses gumit, 4 újat kellett vennie, miután javíthatatlan volt a defektes darab. Jól jön, csúcs az 5 ajtó/519 l.
A vezetés viszont álom! Bár nem egy versenyautó, érzésre mégis az, mivel mint a Mini terelgethető, remekül lehet vele pl. a Váci úton cikázni ha mind a 3 sávban 60-nal kullognak:-) Ilyenkor jön a halvány morgás és megingathatatlan a kasztni is. A hármasban már megszoktam, hogy a motor és az utastér a többi kompakthoz képest remekül szigetelt, sajna, hogy az alulról jövő zajok (futómű és felverődések) valószínűleg a lemez vékonysága és a súlycsökkentés miatt elmarad a BMW és AUDI, sőt a Hondához képest is. 160-as tempónál sem zavaró sima úton a zajhatás és semleges az autó a szélre is. A tempomat aranyat ér, viszont az esőérzékelő két szélső állása között nem találok különbséget, érzéketlen és eső, köd-szitálásra egyáltalán nem reagál.
Összesítve két dolog bosszant de nagyon! A saját színválasztásom, amelyik tudván a 90-120 nano vastagságot elképesztően sérülékeny és a szivacs is összekarcolja. Másik a teli tanknál tapasztalt lötyögés, ami araszolásnál és földúton olyan mintha raftingolna az ember és éppen túljutott egy zubogón! Ez nem vicc és a szervíz azon bíztatása, hogy "nem tudják miért van, meg kell tanulnom azzal élni" sem nagyon nyugtatott meg. Ezért adtam rájuk hetest, mivel egyébként a Mazda 3-asnál 9-re értékeltem őket. Végülis azért vettem Japánban készített kocsit (asszem´ Hiroshima), mivel ott ciki elrontani egy összeszerelést és hajnali torna frissíti a dolgozót/ robotot egyaránt. Nem akarom a magyar szervíz tökéletlenségeit az olajcseréken kívűl "élvezni"... Hát ennyi.

Hibalista

- Remélem sokáig nem romlik el rajta semmi, ám két bosszantó dolog már átvétel után hamar kiderült. A padlizsán -fekete szín egyenetlenül tükröződik és valami lepolirozhatatlan masszával van bevonva, illetve a teli tank az első 10 liter elfogyasztásáig kotyog és locsog benne az üzemanyag.

Ide hordtam szervizbe

Mirai

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Kerepesi út

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 3
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Mazda 3 Következő autója? egyenlőre újat még nem, de japánt/németet
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2008 (2008)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)