A szerelemautó 2.
Szöveges ítélet
Túl az ötvenezer kilométeren a szerelem már múlik, de még nyomokban megvan. Az autó ugyan úgy tetszik, mint amikor megvettem, de néhány hibára muszáj felhívnom a figyelmet:
1. Nekem az ülés nagyon kényelmetlen hosszú (400 km feletti) távon. Több okból. Akárhogyan állítom az ülést az töri a fenekem pár óra vezetés után. Egy kínszenvedés volt tavaly Horvátországba levezetni. Amikor lehetett megálltam, úgy fájt a seggem. A deréktámasz szinte csak dekoráció a hátam is majd leszakadt az út végére. Négy éve egyhuzamban vezettem haza Athénból (Seat Toledo, nem a malackinézetű, hanem az elődje) csak a szeme fáradt el mire Pestre értünk. Panaszkodtak már az anyósülésre is, hogy kényelmetlen Ha a kormányt két kézzel akarom fogni a könyököm nem fekszik fel se az ablaknál lévő könyöklőre, se a kéziféknél levőre. A kormányt viszont tartani kell nagy sebességnél, mivel meglehetősen direkt, egy kis úthiba is megvezeti.
2. Néhány anyag minősége kritikán aluli. Az, hogy a műszerfal a vezető előtt kemény, nem érdekel, amíg nem zörög. amiből viszont a kézifékborítás készül az egy siralom. A búcsúban kapható műanyag gyerekjátékokat fröccs öntötték az ilyenből. Puha, rossz tapintású. Érdemes megnézni a azt a borítást is, ami a műszeregység bemélyedését körbeveszi. Nekem alul a plexi és a borítás közt van 3 mm.- nyi hézag.
3. Az ülés (egyenlőre a vezetői) szöszölődik. Na nem nagyon, csak mintegy kis fehér bevonat látszik rajta, ha úgy esik rá a fény
4. Be kellett fóliáztatnom a szélvédőn kívül minden ablakot. Igaz a legkevésbé sötétre, de enélkül elviselhetetlen volt a nyári napsütés. Gyakorlatilag égetett.
5. Ezzel a kétezres benzinmotorral az autó 140 felett hangos. Már 120-nál is emeltebb hangon kell társalogni.
6. Vizes úton a kerékdobokból durván felhallatszik, ahogy veri a vizet. Ez nagyon zavaró tud lenni.
7. Apróság, hogy az utasoldal előtti műszerfalat nehéz tisztán tartani, érdekes anyaga van. Szárazon nem szabad törölni, mert foltos lesz. Műszerfalápolótól dettó. El kell találni a (nem szöszölő) rongy nedvességét, akkor talán jó lesz.
Hogy jót is írjak. Minden működik rajta, teszi a dolgát. kop-kop
A fogyasztása öregurasan vezetve városban se megy 8 fölé. Autópályán ha tartom a sebességet akkor is elmegy ennyiből. 150 felett 10 fölé megy. Persze nem itthon:)
Semmi nem zörög benne, pedig a fele távot Pesten futotta.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Mirai, itt is vettem korrektek,
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | oktavia 2. 1.9 td | Következő autója? | ?? |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |
