A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2008-2012)

6 2.0i TE plusz 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A szerelemautó 2.

Szöveges ítélet

Túl az ötvenezer kilométeren a szerelem már múlik, de még nyomokban megvan. Az autó ugyan úgy tetszik, mint amikor megvettem, de néhány hibára muszáj felhívnom a figyelmet:
1. Nekem az ülés nagyon kényelmetlen hosszú (400 km feletti) távon. Több okból. Akárhogyan állítom az ülést az töri a fenekem pár óra vezetés után. Egy kínszenvedés volt tavaly Horvátországba levezetni. Amikor lehetett megálltam, úgy fájt a seggem. A deréktámasz szinte csak dekoráció a hátam is majd leszakadt az út végére. Négy éve egyhuzamban vezettem haza Athénból (Seat Toledo, nem a malackinézetű, hanem az elődje) csak a szeme fáradt el mire Pestre értünk. Panaszkodtak már az anyósülésre is, hogy kényelmetlen Ha a kormányt két kézzel akarom fogni a könyököm nem fekszik fel se az ablaknál lévő könyöklőre, se a kéziféknél levőre. A kormányt viszont tartani kell nagy sebességnél, mivel meglehetősen direkt, egy kis úthiba is megvezeti.
2. Néhány anyag minősége kritikán aluli. Az, hogy a műszerfal a vezető előtt kemény, nem érdekel, amíg nem zörög. amiből viszont a kézifékborítás készül az egy siralom. A búcsúban kapható műanyag gyerekjátékokat fröccs öntötték az ilyenből. Puha, rossz tapintású. Érdemes megnézni a azt a borítást is, ami a műszeregység bemélyedését körbeveszi. Nekem alul a plexi és a borítás közt van 3 mm.- nyi hézag.
3. Az ülés (egyenlőre a vezetői) szöszölődik. Na nem nagyon, csak mintegy kis fehér bevonat látszik rajta, ha úgy esik rá a fény
4. Be kellett fóliáztatnom a szélvédőn kívül minden ablakot. Igaz a legkevésbé sötétre, de enélkül elviselhetetlen volt a nyári napsütés. Gyakorlatilag égetett.
5. Ezzel a kétezres benzinmotorral az autó 140 felett hangos. Már 120-nál is emeltebb hangon kell társalogni.
6. Vizes úton a kerékdobokból durván felhallatszik, ahogy veri a vizet. Ez nagyon zavaró tud lenni.
7. Apróság, hogy az utasoldal előtti műszerfalat nehéz tisztán tartani, érdekes anyaga van. Szárazon nem szabad törölni, mert foltos lesz. Műszerfalápolótól dettó. El kell találni a (nem szöszölő) rongy nedvességét, akkor talán jó lesz.

Hogy jót is írjak. Minden működik rajta, teszi a dolgát. kop-kop
A fogyasztása öregurasan vezetve városban se megy 8 fölé. Autópályán ha tartom a sebességet akkor is elmegy ennyiből. 150 felett 10 fölé megy. Persze nem itthon:)
Semmi nem zörög benne, pedig a fele távot Pesten futotta.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Mirai, itt is vettem korrektek,

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (3) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? oktavia 2. 1.9 td Következő autója? ??
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2008 (2008)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)