A szerelemautó
Szöveges ítélet
Decemberben mentem el kipróbálni. Elötte nagyon be voltam indúlva az új Accordra, de valahogy szűknek találtam. (190 vagyok). Kipróbálva ezt is azt is benzinesben a Hondát 4000 alatt nagyon vérszegénynek éreztem. Mindíg dögösebbnek találtam az új 6-ost, decemberben a Mirainál elmentem egy próbakörre egy benzinessel. Eddigre már körvonalazódott bennem, hogy a bonyolúlt dízeltechnológia miatt benzines lesz. Meg kell jegyeznen, hogy nem is akartam feltétlenűl autótcserélni, de beleszerettem. Két hét agyalás után megrendeltem, január közepén megjött.
Mivel friss az ismeretség csak alapszavakban:
külalak: mondjuk szubjektív, de baromira tetszik sötétpadlizsán
belső: kicsit sok a fekete, de a műszerfal feldobja az egyhangúságot. Lehet persze bézs ülés is de az 3-5 hónap várakozás.
minőség: az autó hihetetlenűl egyben van. nem zörög, nem nyiszorognak az illesztések fekvőrendőrön áthaladáskor, vagy padkára felálláskor.
Valahogy nagyon könnyednek érzem az autót. Nem az a 80-as évekbeli japó autókra jellemző papírautó, de az előző autóim (Octavia, Jetta új, Toledó) nincs az az érzés mintha tankban ülnék. Hasonló kissé a franciákhoz (nejemnek van mindíg francia cégautó), de nem lehet a két minőséget összehasonlítani.
motor: tdi után nem egy idegbeteg, de pörgetve azért szépen mozgatja a kasztnit. 4000 felett már a hangja is megjön de nem tolakodó. Kicsit furcsa a szerintem hosszú gázpedálút, kb. 3-szor mélyebben lehet nyomni, mint az eddigi autóimon.
Azért, hogy ne csak pozitívum:
Csak felszereltségcsomag rendelhető elfogadható időn bellül.
Az ülés színe bármilyen lehet, ha a kívánt szín fekete :))Mindenképp akartam xenont is bele, de ez csak a Bose hangrendszerrel egybeköve van. Ez még nem is lenne baj, de 5 ajtóst akartam, még időben észrevettem, hogy a mélynyomó a pótkerék helyén van. Csak javítókészletet adnak. Szarakodjon vele más. Igy szedán lett mélynyomó a kalaptartóban, télen egy nyári, nyáron egy téli a pótkerék. Mindössze egy lefogató csavart és alátétet kellett rendelnem hogy működjön 4600-Ft-ést:)).
Ha van érdemleges történés még írok.
04.04. 12500km Nem írom, hogy hiba nélkül, mert ez természetes. Fogyasztás beállt 8-8.5-re, felesben város másik fele pálya. Komoly hiba viszont, hogy az ablakok hővédelme nulla. Éget a nap, le kell fóliáztatnom. Úgyis tervben volt, de nem értem miért nm ügyelnek erre?
Hibalista
- Na csak az kéne!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | octavia II | Következő autója? | majd kiderűl |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
