A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2008-2012)

6 2.0i te plus 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szerelemautó

Szöveges ítélet

Decemberben mentem el kipróbálni. Elötte nagyon be voltam indúlva az új Accordra, de valahogy szűknek találtam. (190 vagyok). Kipróbálva ezt is azt is benzinesben a Hondát 4000 alatt nagyon vérszegénynek éreztem. Mindíg dögösebbnek találtam az új 6-ost, decemberben a Mirainál elmentem egy próbakörre egy benzinessel. Eddigre már körvonalazódott bennem, hogy a bonyolúlt dízeltechnológia miatt benzines lesz. Meg kell jegyeznen, hogy nem is akartam feltétlenűl autótcserélni, de beleszerettem. Két hét agyalás után megrendeltem, január közepén megjött.
Mivel friss az ismeretség csak alapszavakban:
külalak: mondjuk szubjektív, de baromira tetszik sötétpadlizsán
belső: kicsit sok a fekete, de a műszerfal feldobja az egyhangúságot. Lehet persze bézs ülés is de az 3-5 hónap várakozás.
minőség: az autó hihetetlenűl egyben van. nem zörög, nem nyiszorognak az illesztések fekvőrendőrön áthaladáskor, vagy padkára felálláskor.
Valahogy nagyon könnyednek érzem az autót. Nem az a 80-as évekbeli japó autókra jellemző papírautó, de az előző autóim (Octavia, Jetta új, Toledó) nincs az az érzés mintha tankban ülnék. Hasonló kissé a franciákhoz (nejemnek van mindíg francia cégautó), de nem lehet a két minőséget összehasonlítani.
motor: tdi után nem egy idegbeteg, de pörgetve azért szépen mozgatja a kasztnit. 4000 felett már a hangja is megjön de nem tolakodó. Kicsit furcsa a szerintem hosszú gázpedálút, kb. 3-szor mélyebben lehet nyomni, mint az eddigi autóimon.
Azért, hogy ne csak pozitívum:
Csak felszereltségcsomag rendelhető elfogadható időn bellül.
Az ülés színe bármilyen lehet, ha a kívánt szín fekete :))Mindenképp akartam xenont is bele, de ez csak a Bose hangrendszerrel egybeköve van. Ez még nem is lenne baj, de 5 ajtóst akartam, még időben észrevettem, hogy a mélynyomó a pótkerék helyén van. Csak javítókészletet adnak. Szarakodjon vele más. Igy szedán lett mélynyomó a kalaptartóban, télen egy nyári, nyáron egy téli a pótkerék. Mindössze egy lefogató csavart és alátétet kellett rendelnem hogy működjön 4600-Ft-ést:)).
Ha van érdemleges történés még írok.
04.04. 12500km Nem írom, hogy hiba nélkül, mert ez természetes. Fogyasztás beállt 8-8.5-re, felesben város másik fele pálya. Komoly hiba viszont, hogy az ablakok hővédelme nulla. Éget a nap, le kell fóliáztatnom. Úgyis tervben volt, de nem értem miért nm ügyelnek erre?

Hibalista

- Na csak az kéne!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? octavia II Következő autója? majd kiderűl
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2008 (2008)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)