2.Énergiekus családi autó dráááágaaasszááááágoooooom
Szöveges ítélet
Előző Mazda 6 GY 2.0 136 LE kombi autómat nem adtam volna el, nagyon meg voltam vele elégedve. Sógoromnak kellett egy járgány, én meg újítottam akkor már egyet.
Mivel csak Mazdáim voltak, márkahűségem megmaradt. Sajnos akkoriba amikor nézelődtem nem volt kapható 185 LE-s kombi. Árból sikerült alkudni az eladótól, meglepően jó állapotban volt. Ami nem tetszik, hogy nincsen pótkereke! Eddig nem volt rá szükségem egyszer sem szerencsére, de inkább legyen és nem kell minthogy nincsen de kéne. Defektjavító készlet nem sok mindenre jó. Eddig összességében meg vagyok elégedve vele nagyon, azt hozza amire számítottam. Előzéskor van benne tartalék, rendesen húz. Hosszabb távon is kényelmes marad számomra. A 6. sebesség az nagyon jó dolog, előző járgányból hiányzott az autópályázásoknál. Bose hangrendszer érezhetően jobban szól mint a sima standard gyári hangrendszer. Kesztyűtartó zárható, hátsó üléssoron ha ül valaki induláskor visszapillantó felett látható hogy bekötötte magát vagy nem. A könyöklő alatti rész viszont nem olyan mint az előző 6-osba. Sajna csak egy nagy pakoló rész van. Előző 6-osba fel lehetett nyitni a könyöklő felső részét és volt ott egy laposabb tároló.
Hibalista
- 2016.11.24. Mivel nem volt még kicserélve a befecskendezők alatti lévő alátét "tűzkarika", ezért kicseréltettem épp időben. Szelepfedél tömítés, folyadékok-szűrők csere, szelephézag állítás, futómű állítás. Motor diagnosztikánál kiderült hogy a vezérműlánc ki van nyúlva, ajánlott a csere. - - 2016.12.11. Nem romlott el, de a gyári fejegységet kicseréltem egy 8"-os multimédiára. - - 2017.03.29. Hátsó fék beragadt. Ugyan az a konstrukció mint az elöző Mazda 6-osomnál volt. Az egy 2003-as GY-s 136LE-s kombi volt. Ugyan úgy berozsdásodott a fékdugattyú környéke és megszorult. Nem volt a porvédő gumin se repedés se szakadás. Ezért mind a két hátsó féknyereg cserélve lett SBS által felújítottra, féknyereg vezetőkkel, féktárcsákkal és fékbetétekkel, fékolajjal együtt. /68.404Ft/ - - 2017.05.18. Vezérműlánc, láncmegvezetők, láncfeszítők, olajszivattyú lánc, lánckerekek, szimering, hosszbordás szíj, szíj feszítőben és megvezetőben csapágyak cserélve lettek. Olajteknő le lett véve és meg lett nézve a szűrő állapota, ami szép tiszta volt. /263.974Ft/ - - 2017.08.01. Csomagtér ajtó teleszkópok, illetve vezető ülés rögzítő anya visszahívásos díjmentes javításos kampány volt. A teleszkópokat ingyen kicserélték, viszont a vezető ülés rögzítő anyákat már nem, mert már korábban "mókolták" az ülést. Újrahegesztették a vasat és új anyákat kapott. Véleményem szerint elkésett a visszahívás, és az előző tulaj ezért "mókoltatta" meg mert baja volt vele.
Ide hordtam szervizbe
békéscsabai Mazda-Autó Expanzió-nál végeztettem el. Korrektek, segítőkészek, megérte autókázni oda-vissza /120-120 km/ érte!
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
kecskeméti Dakó Kft.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 151500 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 51550 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 323F /BA/ 1.8i GLX /1994-1998/;; 6 /GY/ 2,0 CD TE Sport Kombi /2003-2008/;; | Következő autója? | Mazda Vision Coupe? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
