A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 CDTE 2.0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Valamit valamiért, avagy drága voltál drágám

Szöveges ítélet

Szuper kényelem, kimagasló felszereltség már alapból is, más autóknál ez már full extrát jelent.

No de, mint japánban gyártott autómárkának megvan az ára alapból, nagyon jó a fogyasztása ekkora teljesítményhez, de a fogyasztáson nyert jókora összeget el is tehetjük a szervizre, mert minden iszonyat drága hozzá minden.
Viszont soha nem hagyott ott az út szélén, de bosszantó volt, hogy mindig volt valami baja.
Elektronika: kipörgésgátló hibakód lámpa állandó visszatérő vendég volt, szervizben kiütik 25 e-ért, utána kilestem hogy csinálja Mazda szervizes és ettől kezdve magam csináltam (kb. 5 perces mutatvány otthon, ők 1 óráig benntartották az autót, hogy legyen pofájukon bőr elkérni a 25-öt).
Kuplung és váltó a gyenge pont, de az nagyon gyenge pontja az autónak! Nem tudom hogyan, de nálam 23 éves autóvezetés során soha nem fordult elő egy autónál se ennyi baj ezekkel az alkatrészekkel. Javíttatásuk és a alkatrészek hozzá brutális áron vannak.

Kérdés hogy megérte a pénzt? Valahol igen valahol meg nem.
Évente 4-éves korától 8,5 éves koráig évi átlag 400 e-et veszített az árából (ebben minden benne van), plusz a javítási költségek (olajcsere, nagy szerviz, stb.), gépjárműadó + kötelező, stb. ami kb. havi 40 e-ben volt nekem az autó, úgy hogy egy km-t sem mentem még vele. Ha kiszámoljuk pl. egy Opel Astrához képest nagyon sok. De a Mazda 6 nem is Opel Astra!!!

Hibalista

- Féktárcsákat eszi, mondjuk sok km-t tettem meg vele. - Kettős tömegű lendkerék, teljes kuplungszett: 400.000 Ft itt majdnem harakirit követtem el.(100e km-nél) - Kuplung szett ismét, kettőstömegű nélkül, 120.000 Ft, 200e km-nél - Váltócsere 200 e km-nél, bontottat igazoltan 70e km-re csere, 100e. - Ezek voltak a durvák.

Ide hordtam szervizbe

Magánszerelőm volt, mert a Mazda úgy indít hogy 50 e a ránézés és utána jön a magas szerelési költség. Nem javítás, hanem szerelés! Bocs de azt harmadából is megoldja a szerelőm, és ő még azzal is megpróbálkozik, hogy javítson és ne csak szereljen!Mazda szervizeket kerültem!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 72000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Peugeot 307 Következő autója? Peugeot 308
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)