Utálatos Japán Rémálom
Szöveges ítélet
Újjonan vásároltuk.Több autót használunk.
én nem szerettem volna ezt az autót,de a párom beleszeretett,és én pedig rábólintottam.Nézegettem,szépek a vonalai,szépen jár a motorja,szép kék színű 17 es alukkal...dögösnek tünt..
Teltek az hónapok,semmi gond nem volt vele,megnyugodtam,bár én nem mentem vele sokat.(Én olasz tipusokat használok,és szeretem őket,a két világ nagyon külömböző nekem)
Az első,ahogy beleültem már nem tetszettek az igénytelen anyagok,nekem túlságosan rideg,komor.(Nekem akkoriban lancia lybrám volt,amit szintén újjonan vettünk,és akkor már 3 éves volt 130.000 km.-rel,6 évesen adtam el 256000 km.-rel és csak jót tudok mondani róla,most alfa 159 1.9 jtdM van,amiben már 100.000 km felett járunk,hiba nélkül)
Annyit tennék hozzá,hogy nem érte meg az árát kicsit sem,de akár mit is írok be,csak az marad,hogy megérte....még lehet kísért az a rém :-)
Kb 50.000 km.-t tettem a mazdába,a többit a párom használta,és főként hosszabb távakra.Jól gyorsult,jól fogyasztott,stabil volt az úton.
a gondok kb 80.000 km.-nélkezdett jelentkezni.(hozzáteszem,csak shell vpower gázolajat tankolunk)
El kezdett füstölni,de nagyon,mint amikor a forma 1.-be elfüstöl a motor.
Elvittem a szervízbe,közölték,hogy az egr szelep ment tönkre, 67.000,persze a garancia letelete után 3 hónappal.ok...megcsinálták,ment tovább,én ekkor már kezdtem haragudni rá..
rá 2 hónapra a vákumpumpa adta be a kulcsot 97.000 ért cserélték.Ekkor már utáltam is.megcsináltattuk,és jártunk vele tovább..95.000 km.-nél elkezdett megint füstölni,bár nem annyira mint régebben,és nem is ment igazából.
újból elvittem szervízbe....közölték velem a jó híreket.
A magas nyomású szívattyú cserére érett,hamarosan ki fog purcanni,meg a 4 porlasztó is már csak 20% os,és mindez csupán csak 1.2 milla.sokkot kaptam...elhoztam az autót,és elvittem egy profi dieseleshez.ugyanezt mondta.kerestem bontott motyókat a kocsihoz,ez is 400.000 be került,de még jó állapotúak voltak (a porlasztók 70%.-osak)
Amikor kész lett hazavittem,lefotóztam,és meghirdettem,mert a látványától is rosszul voltam.Hozzáteszem 6,5 milláért vettük,és 3 évesen csili vili állapotban 3 millió alatt tudtuk eladni.Hát ennyit a híres japán értéktartásról,meg megbízhatóságról.Az olaszokat szidják,de nekünk még sohasem volt bajuk velük.azóta a párom is egy csodás fiat bravo 1.9 JtdM boldog tulajdonosa,és el is felejtettük már ezt a csalódást.erre mondják,hogy maradj annál,ami bevált.Nekem soha többé nem kell mazda biztosan..
Hibalista
- egr szelep - vákumpumpa - magas nyomású szivattyú - 4 porlasztó - a hátsó gumikat mindíg nyalta,soha sem tudták jól beállítani - Néha leállt,nem mertem országon kívül menni vele!
Ide hordtam szervizbe
Mazda márkaszervíz,ahol nem voltak valami kézségesek!!
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 8 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 99800 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Lybra 1.9 Jtd | Következő autója? | csak olasz!!!! |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.4/10) |
