A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 1.8 TE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kicsit rozsdás, de abszolút szerethető.

Szöveges ítélet

Hosszas gondolkodás, a hahu.hu mindennapos órákig tartó böngészése, mindenfajta szűrők beállítása után szűkült le a kör a 6-os Mazdákra. Egy Toyota Avensist kellett leváltania, kisebb nem jöhetett szóba, és lényeges volt, hogy kívül belül szerethető legyen.
Formavilága a mai napig vállalható, a belseje számomra kifejezetten gusztusos. Mivel a dízeleknek nagyon rossz hírük van, és az éves kilométerszám sem indokolja, ezért benzinesek közt keresgéltem. Sajnos ezekből lényegesen kevesebbet hirdetnek mint gázolajos társaikból. Végül lett egy ritka madár, magyarországi üzembe helyezésű, egygazdás végig vezetett szervizkönyves benzines kombi.
Tudtam hogy mindegyik példánynál probléma a korrózió, sajnos ez sem kivétel, a két hátsó sárvédőív, és a csomagtérajtó a problémás pontok, azokkal tavasszal fogunk foglalkozni. Az alja szerencsére nem volt rossz állapotban, kapott egy alvázvédelmet, hogy ne is kerüljön abba.
Menetteljesítménye jó, váltó-futómű egyaránt jeles. Nem versenyautó, bár ne is keressen senki sportgéneket egy családi kombiban.
Összességében szerintem a leírt problémákkal együtt is jó döntés volt, nagyon kényelmes, jó vele utazni, remélem e következő négy-öt évet boldogan töltjük majd együtt.

Hibalista

- Megvétel után féktárcsa-betét csere körben. A előző tulajnak nem tűnt fel, hogy ráznak az első tárcsák. Nem drága se a tárcsa se a betét hozzá, 40-ből megvan a komplett anyag. - Hátsó futóműben két, a szerelő által lengőkarnak nevezett alkatrész cseréje, amik nem hasonlítanak lengőkarra, két szilent egy menetes szárral összekötve. Úgy indult hogy csak gyári létezik darabaja 37ezer-ért, de az internetet megtúrva lett hétért. - Lassan aktuális lesz egy kuplungcsere is, sajnos nem a legolcsóbb kategória 90-100 ezer között mozog gyártótól függően. - Na, azóta megvolt a kuplungcsere, valamint ki kellett cserélni a termosztátot is. Rászántam magam az elkerülhetetlen rozsdásodás megszüntetésére is. Két hátsó javítóív, két küszöb, hátsó ajtók, csomagtérajtó, alváz, tornyok teteje, "csak" ennyivel kell foglalkoznia a karosszériásnak.

Ide hordtam szervizbe

ZOOMAUTÓ Győr

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 192000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Avensis Következő autója? 6 2007-től
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)