Szuperkocsi, csókoltatom a részecskeszűrő gyárat
Szöveges ítélet
Remek autó, erős, nagyon szépen megy, autópályán és városban egyaránt kiváló. 4-en simán elférünk benne, és rengeteg csomag. Kényelmes, nekem nagyon tetszik is. A fogyasztás autópályán 7, városban 8-9, attól függ... A csapágyhiba nem volt vészes, kerregett, kicserélték. Viszont óriási gond az a fránya részecskeszűrő.... már többször cserélték, mindig elromlik, és a motor 3 havonta emiatt produkál valami fergetegeset. Mert a motor ugye égetni akar, ha elromlott a szűrő akkor is. Múltkor emiatt 3 percig forgott a motor max. fordulaton, miközben a kulcs a kezemben volt, nem az indítóban.... füstfelhő, hűtővíz forr.... képzelhetitek, elég rémisztő, hogy egy japán ilyet produkál. De ettől leszámítva tényleg kiváló autó. Ja, ez tréleres mutatvány volt... szóval amíg tart a gari nyugodt vagyok.... csak ne valahol vidéken essen szét legközelebb. Ja igen, és hát az olajcsere. Nem olcsó, és 10 ezrenként kell ha azt akarom hogy "csak" 3 havonta füstöljön a szűrő. És volt rajta egy utólagos korrózióvédelem az ajtókon, mert a japcsik kihagyták... hihetetlen! és persze 1 hétig állt az autó szervízben. A motorvezérlés is elszállt egyszer, kerregett összevissza, ez szerencsére csak egy szoftver frissítés volt.
Szóval jó, ha megy, de összességében az utóbbi fél évben kb. 2 hónapot volt szervízben, nem vicc!
Hibalista
- DPF részecskeszűrő 3x
- Első csapágy
- Motorvezérlés
- Komplett motor
- Hűtőrendszer (mind gariban javítva, cserélve)
Ide hordtam szervizbe
Mazda Óbuda Vörösvári út
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | P 307 | Következő autója? | csak ne dízel! |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
